21 september 2018
Online versie
MarketingTribune
Renault Zoe
image
'Adnight geeft marketeer bredere kijk op creativiteit'
Op vrijdag 5 oktober is de jaarlijkse Adnight, het creatieve event waarbij vijftig Amsterdamse bureaus hun deuren voor publiek openen. Adnight streeft ernaar een inkijk te geven in de rijkheid en diversiteit van de Amsterdamse creatieve industrie, vooral voor marketeers. Wij vroegen drie marketeers waarom ze naar Adnight gaan.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Mercurs 2018: 'Durven we de strijd aan te gaan met online?'
Insturen voor de Mercurs 2018 kan nog tot 4 oktober. Enkele juryleden uiten alvast hun verwachtingen.‘Print traditioneel? Laten we daar 'ns keihard 'nee' op antwoorden.'
lees verder
twitter facebook linkedin
Meer conversie halen uit e-mail?
[advertorial] Het gevecht om aandacht in de inbox is alleen te winnen als de e-mail voelt alsof deze speciaal is geschreven voor de ontvanger. Het succes van Wijnvoordeel.nl laat zien hoe je dit kunt bereiken door middel van vier onderdelen.
image
'Belang omnichannel wordt overschat'
De omslag naar een omnichannel-marktbenadering stond afgelopen jaren bovenaan het prioriteitenlijstje bij de meeste retailorganisaties. Volgens marktonderzoeksbureau Markteffect is het maar de vraag of die aandacht terecht was.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Supermarkten presteren goed met 70% gecertificeerd visassortiment
In de Nederlandse supermarkten draagt in totaal 70% van de visproducten het MSC- of ASC-keurmerk voor duurzaam gevangen of verantwoord gekweekte vis. Een goede zaak.
lees verder
twitter facebook linkedin
ADNIGHT lanceert blokkenschema en programma voor 5 oktober
[advertorial] ADNIGHT, de grootste open nacht voor de Amsterdamse creatieve industrie, lanceerde vorige week een volledig blokkenschema en programma. Creatieve bureaus door heel Amsterdam gooien op 5 oktober hun deuren open voor een eigen programma met talks, seminars, workshops en activiteiten.
image
Mooiste mural te zien in Den Haag
Bier en Brood uit Den Haag hebben de prijs gewonnen voor beste mural in de categorie Benelux + ABC Mural tijdens de Street Art Awards Benelux voor hun kunstwerk op het Nederlands Dans Theater. In 2017 mocht Den Haag ook al de prijs mee naar huis nemen toen Karski & Beyond de ‘Dutch Mural’ wonnen. Dit jaar viel kunstenaarsduo Bier en Brood in de prijzen.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
MarketingTroonrede 2018: 'Prettig om 'State of the Union' van marketing te hebben'
Egmont Philips is sinds 2017 director marketing bij DAS (juridische en financiële diensten). Hij is een van de marketeers die dinsdag 25 september aanwezig is bij het uitspreken van de MarketingTroonrede. Er zijn nog plaatsen!
lees verder
twitter facebook linkedin
De bouwstenen van digital marketing leren kennen?
[advertorial] Wil jij weten wat de bouwstenen van digital marketing zijn? Lees hier welke cruciale stappen je moet nemen om je succes en klantervaring te verbeteren. De bouwstenen leggen tegelijkertijd ook de basis voor het adopteren van AI en machine learning in de toekomst. Dit e-book bevat daarnaast relevante casestudies van klanten.
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.