Image
 
Image
 

Waarom pakt Amazon niet door in Nederland?

Komt Amazon eind dit jaar dan écht naar Nederland? Sommige retailers en merken beweren van wel: in september of oktober zou amazon.nl een volwaardige webshop worden. Maar Alex Ootes van Amazon wil dat niet bevestigen. Waarom zet Amazon de laatste stap in Nederland niet?

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
De trucs van fastfoodketens onder de loep
 

De trucs van fastfoodketens onder de loep

 

Is een ‘snelle hap’ bij McDonald’s of Burger King eigenlijk wel zo goedkoop? Fastfoodketens bedenken slimme manieren waardoor het verleidelijk is meer uit te geven dan gedacht. In de video zie je verschillende voorbeelden van trucs die zij hiervoor inzetten.

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special
 

RetailTrends 7/8: Havaianas, Dick Boer, Lush en de Retail & Brands Festival-special

 

Iets meer dan een jaar geleden zwaaide Dick Boer af als ceo van Ahold Delhaize en dat betekende het einde van zijn toch al vrij zeldzame media-optredens. Dat hij nu toch een interview geeft is het gevolg van zijn benoeming tot de Retail Hall of Fame.

 
Image
 
 
Image
 
Appdate: Kosteloos Gucci-schoenen aan je voeten
 

Appdate: Kosteloos Gucci-schoenen aan je voeten

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Picnic, Shiseido en Gucci.

Luxe koffie drinken in het pop-upcafé van Fendi
 

Luxe koffie drinken in het pop-upcafé van Fendi

 

In Londen is het nu mogelijk om cappuccino’s te drinken en koekjes te eten in een heus café van Fendi. Het warenhuis van Harrods biedt heel juli en augustus plek aan twee pop-upcafés van het Italiaanse modemerk.

Advertorial

Optimaal bereik van je buitenlandse doelgroep
 

Optimaal bereik van je buitenlandse doelgroep

 

Als ervaren ondernemer spreek jij de taal van de commercie, maar een professioneel vertaalbureau spreekt de taal van jouw doelgroep. Hoogwaardige vertalingen zijn dan ook cruciaal om jouw doelgroep buiten Nederland te bereiken. 

Advertorial

Doe mee aan het onderzoek ‘Direct to Consumer’
 

Doe mee aan het onderzoek ‘Direct to Consumer’

 

Steeds vaker verkopen producenten en/of merken rechtstreeks aan de consument. Verschuift de functie van de producent steeds meer van partner naar bedreiger? Wij nodigen u als retailer uit om deel te nemen aan een onderzoek van zeven korte vragen.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» HEMA zet stap naar VS en Canada

» Nieuwe topman voor moederbedrijf van Batavia Stad

» 'Supermarkten doen te weinig tegen uitbuiting'

» Havaianas denkt aan een brandstore in Nederland

» Bestelchaos bij MediaMarkt, klachtenregen op social media

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.