| Gemak en customization worden steeds belangrijker. Niet alleen voor luxe items, maar juist voor basics, voorspelt Masahiro Ito van Zozo. Het Japanse fashionplatform wordt in hoog tempo actief in nieuwe markten om onlineshoppers zonder gedoe aan kleding in de juiste maat te helpen. Hoe? Iets met een bodysuit met witte bollen. |
| Inwoners van New York kunnen binnenkort voor hun inrichting terecht bij de IKEA Planning Studio in Manhattan. Hier kun je terecht voor allerlei slimme oplossingen voor een efficiënte inrichting van je huis. |
| Fysieke retail mag in absolute aantallen nog veruit het grootste deel van de omzet binnenhalen, de groei zit bij de webwinkels. Maar dat betekent niet dat het simpelweg openen van een webshop een garantie is voor daverende successen. Deze infographic zet elf veel gemaakte fouten op een rij die dodelijk zijn voor e-commercesucces. |
| Met brutale, herkenbare teksten claimt het Amsterdamse lifestylemerk Rumag een vaste positie in de timeline van steeds meer millennials. |
| De winnaars van de NRW Marketing Awards 2019 zijn bekend. De awards zijn een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. |
| Voor veel klanten zijn reviews bepalend bij de keuze voor een webshop. Volgens Robert Jan Peters, eigenaar Sportshop.com, spelen verzendverpakkingen een belangrijke rol bij het verkrijgen van positieve reviews. “Mede dankzij de verzendoplossingen van Paardekooper scoren we goed.” |
What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |