Op reis met accessoiremerk Kapten & Son | De modesector heeft de afgelopen jaren harde klappen gekregen, maar een aantal spelers weet die voorlopig zorgvuldig te ontwijken. Score is zo’n retailer die al jarenlang stabiel aan de weg timmert. We spreken coo Frank Huisman over het geheim van de denimformule. “Het midden is een topplekje, er zijn kansen te over.” |
| Bianca Verburg (Beter Horen) over schapen, Texel en optimisme. |
| RetailTrends tipt wekelijks uitingen op de sociale kanalen, buitenlandse nieuwssites en andere media die een beeld geven van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Vandaag aandacht voor onder meer Lidl, Walmart en Sobeys. |
| Het Duitse accessoire- en tassenmerk Kapten & Son opende eind oktober een nieuwe winkel in Hamburg. Het merk creëert met een junglemuur, witte tegels en houten zitjes een strakke winkel waar de producten mooi tot zijn recht komen. |
| De veranderingen in het winkellandschap worden gedreven door digitale technologie. Edge computing speelt een belangrijke rol door data op locatie – bij de edge – te verwerken. Het biedt sterke, bedrijfszekere IT waar die nodig is en heeft daarmee de potentie om fysieke winkels te helpen vernieuwen en te doen groeien. |
| De feestdagen staan voor de deur! Deze periode staat voor veel retailers in het teken van drukte, en lijkt niet het juiste moment om tijd te besteden aan de perfecte Instagram-caption. Toch kan social media je juist helpen. Lees hier 10 tips! |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |