| Zozo wordt in hoog tempo actief in nieuwe markten om onlineshoppers zonder gedoe aan kleding in de juiste maat te helpen. Het Japanse fashionplatform is zeker niet de enige die zich op het vlak van slimme maatopname en made-to-order-kleding begeeft. Vier voorbeelden uit binnen- en buitenland. |
| Retailfuturisten speculeren wel eens over een toekomst waarbij consumenten alleen nog op afspraak naar winkels gaan. Op sommige plekken is dat al realiteit. Zoals bij de hybride conceptstore Choclab, een besloten boetiek met meerdere gezichten. |
| Het decembernummer van RetailTrends staat vol interviews met topretailers, vooruitstrevende merken en uitgesproken experts. We duiken onder meer in IKEA’s själl, bespreken de uitdagingen van Kik en luisteren naar de lessen van 'Mr. Warenhuis' Andrew Jennings. |
| Het valt niet mee om aan de wensen van klanten te voldoen. Wist je bijvoorbeeld dat consumenten wel een gepersonaliseerde ervaring willen, maar er niet zo happig op zijn hun gegevens te delen? Dit en meer blijkt uit deze infographic, waarvoor consumenten gevraagd zijn wat ze precies verwachten van een online winkelervaring. |
| Verpakkingen spelen een belangrijke rol in de premeum experience strategie, die de Bijenkorf een paar jaar geleden introduceerde. In samenwerking met Paardekooper ontwikkelde de Bijenkorf een bijzondere, duurzamere verpakkingslijn, die dit feestseizoen geïntroduceerd wordt. |
| De e-commercemarkt is constant aan verandering onderhevig. Ben jij benieuwd wat de e-commercetrends voor 2019 zijn? Deze whitepaper zet de acht belangrijkste trends voor je op een rij. |
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|