Image
 
Image
 

Waarom Wijnvoordeel.nl geen winkels nodig heeft

Online boodschappen doen komt mondjesmaat van de grond en dat geldt evengoed voor wijnverkoop. Wijnvoordeel.nl doet al twintig jaar niet anders en timmert nog altijd stevig aan de weg, met onder meer de recente overname van Wijnmarkt.be in België als bewijs daarvan. Aan de kersverse managing director Spike Huisman de taak om nog meer consumenten zover te krijgen hun weekendtraktatie niet meer te halen bij de aloude slijterij of supermarkt, maar online te bestellen.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Rot toch op met je beleving
 

Rot toch op met je beleving

 

Zelfs Primark heeft nu het geheim van beleving ontdekt. Maar al die honderdduizenden kilo's beleving, zitten consumenten daar nou echt op te wachten? Hans Verstraaten in ieder geval niet. Gelukkig biedt het bestaan van Action nog een laatste sprankje hoop.

Waarom Pinterest een interessant platform voor retailers is
 

Waarom Pinterest een interessant platform voor retailers is

 

De samenwerking tussen retailers en Pinterest lijkt strategisch. Het online prikbord heeft zo’n 265 miljoen gebruikers per maand en daarnaast wordt het door consumenten vooral gebruikt als zij van plan zijn geld uit te geven. Deze video vertelt onder meer hoe het platform zijn inkomsten genereerd.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Changemakers in Retail: Red Bull, Ecover en waarom de consument niet gehecht is aan jouw merk
 

Changemakers in Retail: Red Bull, Ecover en waarom de consument niet gehecht is aan jouw merk

 

Red Bull hanteert het strikte beleid ‘the bull never speaks’, maar voor Changemakers in Retail maakt de bull een uitzondering. Ook Ecover is erbij in de persoon van head of long term innovation Tom Doomen (een uniek merk én uitzonderlijke functie) en je ontvangt de belangrijkste lessen uit het Meaningful brands-onderzoek van Havas.

De week in vijf retail-initiatieven ter ere van Earth Day
 

De week in vijf retail-initiatieven ter ere van Earth Day

 

RetailTrends tipt wekelijks uitingen op de sociale kanalen, buitenlandse nieuwssites en andere media die een beeld geven van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Vandaag: de week in vijf retail-initiatieven met uitzicht op Earth Day volgende week.

Advertorial

Fit the Future!
 

Fit the Future!

 

De fysieke winkel is springlevend en biedt mooie kansen om je klant een onvergetelijke beleving te bezorgen. De VIP Fitting Room is alvast één onderdeel van een unieke Customer Experience. Benieuwd? Lees hoe deze innovatieve paskamer een stapje verder gaat. Retail 2020, here we come!

Advertorial

BALR. beveiligt winkels zonder concessies voor de (merk)beleving 
 

BALR. beveiligt winkels zonder concessies voor de (merk)beleving 

 

Het internationaal luxe lifestyle-merk BALR. heeft zijn drie winkels in Amsterdam, Utrecht en Maasmechelen beveiligd samen met Checkpoint Systems, wereldleider in dervingpreventie voor de retail. 

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Oude bekende keert terug bij Vidrea Retail

» Albert Heijn vernieuwt zijn managementteam

» Supermarkten rekenen op recordomzet tijdens Pasen

» Zalando gaat in meer Europese landen verzendkosten rekenen

» Amazon trekt de stekker uit zijn Chinese handelsplatform

Events save the date

Catch the Shopper 25 april 2019

Changemakers in Retail 23 mei 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 12 november 2019

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.