Dat de bedrijfscultuur van Coolblue afwijkt van andere grote spelers, is inmiddels wel bekend. Van een vergadering in de ballenbak tot apenkooien met Bokito, niets is de retailer te gek op het hoofdkantoor in Rotterdam. In België is nu ook zo’n kantoor geopend.
Je merknaam online beschermen is een eeuwige strijd, hoeveel maatregelen je volgens Kevin Day ook neemt. Het is wel mogelijk om de gevolgen van inbreuk tegen te gaan.
Exclusief voor members van RetailTrends: een artikel over het retourbeleid van grote online fashionspelers. Dat ontpopt zich steeds meer tot een marketingmiddel, in plaats van een torenhoge kostenpost.
Hoe ingeburgerd online winkelen ook is, voor een maatpak kun je je nog altijd het beste laten opmeten. Suittruck zorgt ervoor dat je ook daarvoor je plek niet meer hoeft te verlaten.
Niet alleen consumenten, maar ook bedrijven hebben steeds meer te maken met cybercriminaliteit. Om ook het bedrijfsleven te informeren over het de werkwijzen van cybercriminelen heeft Betaalvereniging Nederland een online brochure uitgebracht