Image
 
Image
 

Wat innovatie doet met het businessmodel van Levi’s

De noodzaak om te vernieuwen is voor Levi’s niets nieuws. Innovatie stond 165 jaar geleden aan de basis van het merk en nog altijd kijkt het modemerk er in grote lijnen op dezelfde manier tegenaan. Marc Rosen, EVP/president of global direct to consumer, laat zien hoe het businessmodel van Levi’s ingrijpend verandert als gevolg van innovaties.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Waarom Lush werd uitgeroepen tot positieve impact-maker
 

Waarom Lush werd uitgeroepen tot positieve impact-maker

 

Cosmeticamerk Lush mocht vorige week de Changemaker in Retail Award in ontvangst nemen. Een prijs die onder meer staat voor positieve verandering en het maken van impact op op het gebied van duurzaamheid. In deze video vertelt pr-manager Ruby Lee van Hoorn onder meer over de innovaties van het merk en wat Lush voor de komende tijd op de planning heeft staan.

Vijf trends onder de changemakers van vandaag
 

Vijf trends onder de changemakers van vandaag

 

In de nieuwe economie is enkel ruimte voor merken die hun plek in de markt verdienen door relevant te zijn. Deze relevantie zien we terug in een duidelijke visie op de toekomst, of een businessmodel waarin duurzaamheid als vanzelfsprekendheid verweven is. Hoe maken de changemakers van vandaag van een impact brand een succes? Vijf trends.

 
Image
 
Appdate: Niet meer in de wachtrij staan bij Decathlon
 

Appdate: Niet meer in de wachtrij staan bij Decathlon

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Decathlon, IKEA en Bringly.

Advertorial

Fietsenwinkel.nl: 46 winkels in 3 maanden
 

Fietsenwinkel.nl: 46 winkels in 3 maanden

 

Fietsenwinkel.nl is een van de grootste online fietsenwinkels. De keten wil zich onderscheiden ten opzichte van andere online retailers met deskundige hulp bij aanschaf, snelle afhandeling en goede service achteraf.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» 'Ierse speelgoedketen Smyths in 2020 naar Nederland'

» Hans Anders zet meer in op service

» Thuisbezorgd.nl en Google Assistant werken samen

» Belsimpel werkt aan buitenlandse plannen

» Topbloemen.nl straks op meer plekken in de winkelstraat

Events save the date

Next Gen Retail à Paris 4 & 5 juli 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.