Beste John, Er is in de afgelopen jaren eigenlijk niets veranderd.
Ooit dachten we dat emailmarketing zijn langste tijd had gehad en zou verdwijnen. Maar het tegendeel is waar. Nieuwsbrieven zijn niet afgeschreven, maar juist springlevend. Het is nog steeds de meest effectieve methode om je doelgroep te bereiken en omzet te maken. Je nieuwsbrief komt op de beste plek terecht die je je kan wensen; in de mailbox van je doelgroep. Dichterbij kan je niet naderen. Daar blijft hij staan. Daar wordt hij goed gelezen. Maar vele ondernemers worstelen ermee. Pogingen worden gedaan, maar stranden. Want het is helemaal niet zo gemakkelijk. Zeker niet om er echt succesvol mee te zijn.
Ik ben heel benieuwd waar jij tegen aanloopt. En daarom heb ik een kort vragenlijstje gemaakt. Ik wil je vragen om het in te vullen, zodat ik weet waar jij het meest moeite mee hebt op dit gebied. Het kost twee minuten van je tijd! Je vindt de vragen hier. Ik wil je danken voor het invullen! Welmoet Babeliowsky |