Helemaal niets kopen is natuurlijk het beste voor de planeet

Image
Wat wil Paprika met Promiss?
 

Wat wil Paprika met Promiss?

 

Het Belgische Paprika, dat ook in Nederland actief is, neemt Promiss over. Het damesmodemerk gaat online verder. Topman Vincent Rousseau over de plannen met Promiss.

5X Black Friday, maar dan anders
 

5X Black Friday, maar dan anders

 

Wel of niet meedoen aan Black Friday dit jaar – de meningen zijn verdeeld. Deze retailers doen mee, maar dan wel met een twist.

RetailTrends november: MediaMarktSaturn, Amac en special What's Next in Retail Tech
 

RetailTrends november: MediaMarktSaturn, Amac en special What's Next in Retail Tech

 

Het novembernummer van RetailTrends staat grotendeels in het teken van technologie. Zo spreken we Sonja Moosburger, managing director van N3XT, de innovatietak van MediaMarktSaturn. Verder interviews met onder meer Amac, Facebook en de retaillessen van Erik-Jan Mares (Zeeman).

Alternatieve tekst
Zo gebruik je WhatsApp in je contact met klanten
 

Zo gebruik je WhatsApp in je contact met klanten

 

Het gebruik van WhatsApp in de communicatie met klanten wordt steeds normaler. Hoe haal je het maximale uit dit kanaal? Deze infographic biedt een aantal nuttige tips en voorbeelden.

Helemaal niets kopen is natuurlijk het allerbeste voor onze planeet
 

Helemaal niets kopen is natuurlijk het allerbeste voor onze planeet

 

Mud Jeans was in 2014 één van de allereerste RetailRookies. Het jeansmerk was toen het enige fashionmerk ter wereld met een leasemodel. Oprichter Bert van Son blikt terug op de ontwikkeling van zijn concept en heeft raad voor de RetailRookies van dit jaar.

Advertorial

Vanilia vertrouwt op snelheid en kwaliteit van platform YoungOnes
 

Vanilia vertrouwt op snelheid en kwaliteit van platform YoungOnes

 

Personeelsplanningen waren nog nooit zo onvoorspelbaar. De steeds veranderende maatregelen en het onverwachte coronaverzuim maken het extra uitdagend. Wat ga je doen: een tandje bij in het dc, of toch de service hooghouden in je winkels? 

Advertorial

Hoe online voor extra omzet kan zorgen in december
 

Hoe online voor extra omzet kan zorgen in december

 

Met de speciale retail workshop ‘Focus op de Feestdagen’ van de Google Digitale Werkplaats leer je o.a. hoe (nieuwe) klanten je online kunnen vinden en hoe je het beste online kunt communiceren.

Service

Terugkijken: What's Next in Retail Tech
 

Terugkijken: What's Next in Retail Tech

 

Op de line-up staan onder meer Albert Heijn, Wehkamp,  Jumbo Tech Campus, Para Ti, MediaMarktSaturn N3XT, futurist Christian Kromme, neurowetenschapper Dr. Roeland Dietvorst, techexpert Pamela Pavliscak en merkstrateeg Alain Sylvain.

Service

Podcast: Retaillessen Geert-Jan Smits (Flinders)
 

Podcast: Retaillessen Geert-Jan Smits (Flinders)

 

In deze podcastaflevering spreken we met Geert-Jan Smits, oprichter van Flinders Design. We spreken uitgebreid over hoe hij zijn bedrijf met vallen en opstaan heeft opgebouwd. Smits gaat ook uitgebreid in op de veranderende rol van de fysieke winkel, de veranderende verdienmodellen in retail en de kansen die een crisis brengt.

In het novembernummer van RetailTrends:

 
Image
 
Erik-Jan Mares (Zeeman)
 
Image
 
Ed Bindels (Amac)
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Paprika zet Promiss online voort

» Toch 'gewoon' Black Friday in België

» MediaMarkt: 'Innovatie hoeft niet perfect te zijn'

» IKEA lanceert meubelinruilservice in Nederland

» JD.com wil supermarkt in Nederland openen

Events save the date

Stores That Wow - 11 februari

Fans Love Brands - 8 april

Next Gen Retail in Berlijn - 22 april

The Eataly Experience - 3 juni

Changemakers in retail - 10 juni

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.