10 december 2018
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
WE Fashion introduceert online kledingbox-service
[Nieuws] WE Fashion zet personal shoppers in om mannelijke klanten een kledingbox op maat te bezorgen. De modeketen werkt daarvoor samen met House of Einstein.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Zalando overweegt bedtextiel
[Nieuws] Zalando kijkt naar de mogelijkheden om het assortiment met textiel, zoals bedlinnen, uit te breiden. Dat stelt medeoprichter David Schneider in een interview met Welt.
twitter facebook linkedin
lees verder
NS: reiziger centraal in content marketing
[Advertorial] Afgelopen jaar ontwikkelde NS een nieuwe contentmarketing strategie, waarmee álle marktsegmenten bediend worden. De strategie werd door vertaald in een creatief concept, dat vervolgens ook in al die segmenten in praktijk werd gebracht. Hoe ze dit gedaan hebben, vertelt Marieke Nijhoff tijdens het Branded Content Event. Ben jij er ook bij?
image
image
Otrium wil de grootste zijn in een ‘gigantische niche’
[Nieuws] Otrium, marktplaats voor fashion outlets, werd ‘Beste Starter’ bij de Shopping Awards. Twinkle sprak Milan Daniels over het aflopende en komende jaar.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
WestwingNow geeft interieuradvies
[Nieuws] De Duitse woonwebwinkel WestwingNow gaat consumenten adviseren in het inrichten van hun woonruimte. De webshop start in Duitsland een test.
twitter facebook linkedin
lees verder
Succesvol loyalty programma bij Hudson's Bay
[Advertorial] Vorige zomer opende Hudson's Bay haar eerste winkel aan het Amsterdamse Rokin. Hudson's Bay Nederland koos daarbij Comarch als partner voor het ontwikkelen van een nieuw loyalty programma voor hun klanten. Wilt u meer weten over deze innovatieve oplossing die meerdere technologieën combineert voor een ware next generation omni-channel customer experience?
image
image
Amazon op stoom met kassaloze Go's
[Nieuws] Amazon brengt zijn Go-formule waarschijnlijk naar Londen; daarmee doet het kassaloze concept zijn intrede in Europa. Ook luchthavens staan op de planning.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Pakjespaniek in Nederland: hoe moet het verder?
[Visie] Is het dit jaar erger gesteld met de vertragingen van online bestellingen? En hoe moet dat het komende jaar, wanneer de online sector nóg verder gegroeid is?
twitter facebook linkedin
lees verder
De stappen voor data gedreven klantbeleving
[Advertorial] Tijdens Data Driven Commerce 2019 doorlopen we de stappen van data gedreven klantbeleving. We staan stil bij onze ambities en doelen, nemen de huidige situatie als startpunt, rijken tools aan om jouw data te analyseren en slaan hiermee een brug tussen marketing en techniek, waarbij techniek nog beter ingezet wordt voor het creëren van de ultieme klantbeleving.
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.