Kijk vanaf 25 mei naar talks van experts in fashion & technologie.
| Beste **vornaam**, E-commerce zat al behoorlijk in de lift. Maar de pandemie zorgde voor een acceleratie in de adoptie ervan. Naar verwachting bereiken online sales in fashion al in 2025 het magische biljoen. Innovatie voor een slimme, duurzame en persoonlijke shopping experience, wakkert die groei nog verder aan. Registreer gratis en kijk vanaf 25 mei naar talks van experts in fashion & technologie. Brands transformeren de fashion wereld met nieuwe digitale technologie. Hierbij alvast een sneak peak: |
| |
| MARLOES POMP (DUTCH BLOCKCHAIN COALITION) Voor fashion lovers over de hele wereld is Web3 geen toekomstmuziek. Er zijn nu al miljoenen crypto wallets, tienduizenden NFT collections, en talloze bezittingen in de Metaverse. Web3 is here to stay. Marloes Pomp is een echte tech-enthousiasteling. Zij wil de decentrale inrichting van de digitale infrastructuur in Nederland versnellen. En daarom vertelt ze je alles over de blockchain. |
|
|
| |
| RODNEY LAM (DAILY PAPER) De ultieme TikTok strategie van Daily Paper Het succesvolle urban fashion brand Daily Paper ging all in op Tik Tok. Zestig procent van het marketingbudget ging naar het populaire social kanaal. En daarmee realiseerde Daily Paper een ROI die drie tot vier keer hoger is dan bij andere kanalen. CEO en mede-eigenaar Rodney Lam zet graag gedurfde stappen. Via trial and error vond hij de juiste formule die bij zijn merk en doelgroep past. Je zit op de eerste rij van zijn masterclass. |
|
|
| |
| ARTHUR FEENSTRA (OFM) Als merk wil je direct en op meerdere kanalen met je klant in contact komen. Hoe val je op in een overvolle markt? Arthur Feenstra is CEO en mede-eigenaar van OFM. In 2002 opgericht door zijn vader Piet Feenstra. In deze video legt hij samen met zijn Head of Brand uit hoe dit familiebedrijf uitgroeide tot een keten met meer dan 20 winkels en een hele sterke online propositie. |
|
|
| |
|