22 november 2019
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Amazon, wat mogen we verwachten?
[Visie] Met de komst van Amazon worden de Nederlandse retailkaarten opnieuw geschud, aldus Ger Boersma. ‘Een miljardje of drie jaaromzet zit er wel in.’
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Groeigeld voor Boldking
[Nieuws] Boldking heeft nieuw kapitaal opgehaald voor zijn scheerstrijd met Gilette en Wilkinson Sword. De Twinkle100-speler wil internationaal opschalen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Data Driven Commerce Event 13 februari, van verzamelen naar doen!
[Advertorial] Wat doe jij met verkregen inzichten en data? Het vergaren ervan is interessant, maar wat doe je er vervolgens mee? Het Data Driven Commerce event is er op donderdag 13 februari voor iedereen die resultaten wil behalen. Van verzamelen naar doen! Wees verzekerd van een plek en bestel je early bird ticket! Je profiteert nu nog van 100.- euro korting!
image
image
AO vertrekt uit Nederland
[Nieuws] Online witgoedverkoper AO stopt met zijn Nederlandse webshop. Het bedrijf draait in Nederland ongeveer een half miljoen euro verlies per maand.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Na Nike stopt ook Ikea met directe verkoop via Amazon
[Nieuws] In navolging van sportmerk Nike heeft ook Ikea besloten te stoppen met directe verkoop via Amazon.
twitter facebook linkedin
lees verder
Shopping Awards, dé awards voor alle Nederlandse online retailers
[Advertorial] Je kunt je weer inschrijven voor de Shopping Awards, dé awards voor alle Nederlandse online retailers! Dit jaar zijn de Shopping Awards vernieuwd. In de nieuwe opzet worden Shopping Awards uitgereikt in tien categorieën. Het onderscheid tussen grote en kleine bedrijven vervalt en het publiek bepaalt de winnaars samen met experts. Daarnaast zijn er in verschillende thema's vakprijzen te winnen.
image
image
’Betalingen verdwijnen uit beeld'
[Nieuws] De tijd van de betaalpagina is wel zo’n beetje voorbij. ‘PayPal heeft goed gedijd in e-commerce 1.0, we zijn klaar voor een nieuwe periode.’
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Kleertjes.com wil one-stop-shop voor ouders worden
[Nieuws] Kleertjes.com heeft een partnerplatform gelanceerd onder de naam kleertjes & co. Partners betalen een vast maandbedrag en commissie over hun verkopen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Twinkle Marketplaces Whitepaper: 25 Europese springplanken op een rij
[Advertorial] Je wilt wat met marketplaces, maar wat? Op verzoek van Twinkle heeft het Centre for Market Insights (Hogeschool van Amsterdam) 25 generieke marketplaces in kaart gebracht. In de Twinkle Marketplaces Whitepaper lees je hoe je deze springplanken kunt gebruiken om Europees te expanderen. Met gegevens over bezoek, bereik, koppelingen, voorwaarden, kosten, diensten en veel meer.
image
image
Ekomenu en Willem&Drees met elkaar in zee
[Nieuws] De biologische maaltijdboxen Ekomenu en Willem&Drees gaan fuseren. Het samengaan moet zorgen voor nieuwe diensten en verdere groei.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Black Friday: heel Holland shopt
[Nieuws] Black Friday is ook een Nederlands uitverkoopfenomeen geworden. Driekwart van de consumenten zegt gebruik te zullen maken van Black Friday-kortingen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
‘Digitaal verkopen is dansen met de duivel’
[Nieuws] Omoda boekt de meeste van zijn omzet online. Mede-eigenaar Lourus Verton weet niet of hij nu een webwinkel zou starten als Omoda die nog niet had.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Thuiswinkel.org pleit voor bedrijfs-DigiD
[Nieuws] De branchevereniging en enkele partners willen dat de overheid publieke identificatiemiddelen openstelt voor het bedrijfsleven.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Platforms zijn pas begin van verandering
[Opinie] Het systeem voor webshops en winkels moet worden aangepast aan platforms, want anders zal de nieuwe generatie zoek-engines ongekend disruptief zijn, schrijft Cor Molenaar.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.