Amazon verviervoudigt jaarwinst | VidaXL claimt bouw grootste e-commerce dc Online versie
DDC
Twinkle
weekoverzicht Nieuws Achtergronden Starters Magazine
Weblog Praktijk Video Events
Amazon verviervoudigt jaarwinst
Amazon heeft vorig jaar een nettonwinst geboekt van 2,4 miljard dollar, maar schrijft internationaal nog geen zwarte cijfers.
Lees verder »
VidaXL claimt bouw grootste e-commerce dc
VidaXL start de bouw van een nieuw distributiecentrum in Venlo, dat 100.000 vierkante meter vloeroppervlak krijgt.
Lees verder »
Online Betaal Congres verder als ‘Digital Transactions’
Advertorial - Transacties gaan tegenwoordig over veel meer dan alleen de uitwisseling van geld en goederen. Daarbij is het onderscheid tussen online en offline steeds minder duidelijk. Hoe bied jij klanten efficiënte transacties, die de conversie verhogen? Ontdek het tijdens Digital Transactions op 7 maart in Houten!
Koop nu je early bird tickets »
Coolblue en Takeaway.com in top-10 banengroeiers
Coolblue en Takeaway.com horen tot de tien Nederlandse bedrijven die de meeste nieuwe banen genereren.
Lees verder »
Bol.com ontwikkelt systeem tegen nepwaar
Bol.com werkt aan een systeem dat intern waarschuwt op basis van aanwijzingen dat er iets niet in de haak is met een product.
Lees verder »
Benchmark jezelf met 300 andere marketeers
Advertorial - Het is heel normaal dat je je afvraagt hoe je het doet ten opzichte van je collega ondernemers en concurrenten.Je vraagt jezelf af: "Zijn we goed bezig, maken we genoeg winst? Om je te helpen hierop antwoord te vinden heeft Bronto 300 marketeers ondervraagd.Deze marketeers geven een kijkje in de keuken van hen strategie, ideeen en plannen!
Pak je voordeel en download het rapport »
‘Geen terugkeer maar ommekeer voor V&D’
V&D's merkeigenaren willen oude labels van het warenhuis nieuw leven inblazen onder de paraplu van V&D Conceptstores.
Lees verder »
Nieuw platform regelt fulfilment tweedehands handel
Saly.shop treedt bij tweedehands verkoop op als tussenpartij; de webshop checkt artikelen en verzendt ze uit eigen magazijn.

Lees verder »
Hoe ziet jouw online elftal eruit?
Advertorial - Zie jouw marketingstrategie als een voetbalteam. AdWords als sterke middenvelder, Google Shopping als rake spits en een Facebookcampagne als verdediger. Samenwerken is key! Zet je investering niet alleen af tegen directe omzet, maar ken de juiste waarde toe aan die perfecte voorzet.
Ontdek de kracht van je online elftal. Lees nu het e-book. »
Jysk ontsluit totale assortiment voor webshoppers
Nederlandse klanten van Jysk kunnen binnenkort het complete aanbod van de woonwinkelketen in huis halen.
Lees verder »
'Bijna helft betaald Google-verkeer via Shopping'
Amerikaanse retailers dankten afgelopen kwartaal 48 procent van het betaalde Google-verkeer aan Product Listing Ads.

Lees verder »
Walmart komt met gratis bezorgabonnement
Walmart maakt zijn twee-dagen-bezorging en het lidmaatschap daarvan gratis en haalt daarmee uit naar Amazons Prime-service.
Lees verder »
 
vrijdag 3 februari 2017 t f in
 HEADLINES
» Bloomon start Nederlandse en Duitse tv-reclames
» Retailomzet Kleding.nl krijgt internationaal karakter
» Virtuele shoptours op website vtwonen
» Nederlandse beddenwebshop start videochat
» Ocado ziet winst stijgen, maar winkelmandjes krimpen
» DHL: ‘Crossborder e-commerce groeit sneller'
» Europese Commissie vermoedt online kartelvorming
B2B Summit
 VACATURES Exenzo
» B2B Marketeer (tijdelijk) bij BBP...
» Content Marketeer
» Commercieel Directeur "end-user...
» E-Category marketeer
» Senior online marketeer met sales...
» Digital Manager NL & BE
 
 MAGAZINE
14 februari verschijnt Twinkle 2-2017!
Adverteren  |  Neem een abonnement »
 PRAKTIJK
Marktplaatsen: aansluiten of afhouden?
Marktplaatsen zijn in opmars binnen Nederlandse e-commerce. De platformen worden dan ook steeds vaker als integraal onderdeel gezien van de complete marketingmix voor webshops. Wat zijn de kansen en waar moet je voor uitkijken?
Lees verder »
Vier trends in programmatic adverteren in 2017
Wat kunnen we verwachten van het komend jaar en hoe kan je als adverteerder ervoor zorgen dat je profiteert van de laatste ontwikkelingen op het vlak van programmatic adverteren? Cyril Westerhof (RTB House) heeft de grootste trends voor dit jaar voor je op een rij gezet.
Lees verder »
 ACHTERGRONDEN
House of Eléonore vindt het juweel opnieuw uit
De juwelenmarkt veranderen, dat is het doel van House of Eléonore. Een jaar na oprichting heeft de start-up, geholpen door het prestigieuze diamantbedrijf Royal Asscher, samenwerkingen gesloten met de Bijenkorf en Amazon.com.
Lees verder »
Winkelen is niet langer functioneel, maar emotioneel
2017 wordt een goed jaar, maar wie heeft de regie? Cor Molenaar kijkt nog even terug naar 2016, trekt lering uit de ontwikkelingen en schetst de basis voor 2017 met goede macro-economische verwachtingen.
Lees verder »
Overhemd op zak
De meeste mannen staan nou eenmaal niet bekend als enthousiaste winkelbezoekers. Webshop Overhemden.com speelt daar op in door het bieden van gemak via een eigen app: ‘Meer dan tweeduizend overhemden in je broekzak.’
Lees verder »
BBP Media ©2016 BBP Media B.V.   |  Over Twinkle   |  Contact   |  Privacy Statement   |  Abonneren   |  Adverteren
 
U bent geabonneerd op de dagelijkse nieuwsbrief van Twinkle met dit e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com.
Wilt u deze nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kunt u hier uw profiel aanpassen.
 

Deze e-mail is verstuurd met de e-mailmarketing software Clang van E-Village.
Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.