15 maart 2024
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
De toekomst van productinformatie: consument aan de knoppen?
[Onderzoek] Wellicht een van de meest onderschatte onderdelen van e-commerce is goede en nuttige productinformatie. Teksten, foto’s, video’s: allemaal met de juiste tone of voice. Je kunt maar één keer een eerste indruk maken op de klant. Sla je de plank mis, dan heb je een ware conversiekiller. De hulp inroepen van diezelfde klanten is dan misschien niet zo’n slecht idee.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
‘Digital first’ is sleutelwoord in nieuwe merkpositie Decathlon
[Nieuws] Decathlon maakt vandaag zijn nieuwe koers bekend. In die koers veel ruimte voor digitaal. Zo komt er een wereldwijde herziening van de webshop en komt er in de fysieke winkels meer ruimte voor technologie.
twitter facebook linkedin
lees verder
Retailmedia: Van buzz naar begrip
[Advertorial] De term retailmedia is niet langer meer emerging en heeft vaak nog het label 'buzzword' binnen organisaties. Abovo Maxlead vindt het hoog tijd om de perceptie om te buigen van buzzword naar begrip en retailmedia op de juiste manier te laten landen in zowel de strategie als middelenmix. Waarom? Dat hoor je in de keynotesessie van Dave Nannings op dinsdag 28 mei!
image
image
Emma Sleep wakker geschud door fysieke winkels
[Nieuws] Begonnen als pure player, maar Emma Sleep heeft inmiddels de smaak van het openen van fysieke winkels te pakken. Het bedrijf heeft al vijf winkels, dit jaar komen daar tien bij.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Bezorgplatform StoreShippers failliet verklaard
[Nieuws] Same day delivery platform StoreShippers is deze week door de rechtbank Amsterdam failliet verklaard.
twitter facebook linkedin
lees verder
Zien we jou bij NIMA Marketing Day 2024?
[Advertorial] Profiteer nu van 100 euro Early Bird korting op je ticket voor NIMA Marketing Day 2024. OP 13 juni komen 1500 marketingprofessionals bij elkaar om naar het zeer uitgebreide sprekersprogramma te luisteren. Er staan meer dan 70 kennissessies op het programma, dus voor ieder wat wils. Bestel nu je ticket en mis deze dag niet!
image
image
‘Twee derde grootste webshops voldoet niet aan nieuwe cookie-wetgeving’
[Nieuws] 66 procent van de toonaangevende webshops in Nederland zou niet voldoen aan de nieuwe regelgeving voor cookies die sinds maart van kracht is gegaan.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Bol moedigt leveranciers aan om duurzamer te worden via Klimaathub
[Nieuws] Platform bol heeft een Klimaathub in het leven geroepen om leveranciers te helpen bij de eerste stappen in reductie van CO2-uitstoot of het versnellen van de CO2-reductie.
twitter facebook linkedin
lees verder
Waarom jij het Branded Content Event niet mag missen
[Advertorial] Het Branded Content Event is dé gelegenheid om bijgepraat te worden over alle trends en ontwikkelingen op het gebied van branded content. Zo leer je onder andere op nieuwe manieren te kijken naar de impact van kunstmatige intelligentie op bedrijf, mens en samenleving. En hoor je hoe je een diepere connectie krijgt met Gen Z. Zien we jou op 19 maart in Media Plaza, Utrecht?
image
image
Sites van webwinkel TI-84shop offline gehaald
[Nieuws] De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft deze week meerdere sites van webwinkel TI-84shop uit de lucht laten halen. Het consumentenloket ACM ConsuWijzer ontving veel klachten over het bedrijf dat verschillende elektronische consumentenproducten verkocht.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Jacco Oosterhof naar Cookinglife: ‘Na 18 jaar e-Luscious tijd voor een nieuw hoofdstuk’
[Interview] Hij bouwde e-Luscious uit tot webspeler van formaat, met webshops als Wijnvoordeel en Koffievoordeel als paradepaardjes. Maar na 18 jaar is ‘zijn kindje’ volwassen geworden, en dus besloot Jacco Oosterhof een nieuwe uitdaging aan te gaan: in april start hij als cco bij het Groningse Cookinglife.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Consumentenbond: ‘Pas op voor webshop Beddenplein.nl’
[Nieuws] Consumenten moeten voorzichtig zijn als ze bestellen bij webwinkel Beddenplein.nl. Volgens De Consumentenbond zorgt de shop voor een aanhoudende stroom klachten.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Zalando past strategie aan en maakt meer onderscheid tussen b2c en b2b
[Nieuws] Zalando zet voortaan in op twee groeipijlers en wil daarmee op termijn een groter deel van de Europese fashionmarkt bedienen. Concreet past het bedrijf zijn strategie aan om een pan-Europees ecosysteem te kunnen bieden. Op termijn moet dat voor aanhoudende groei zorgen; op basis van de meest recente jaarcijfers een begrijpelijke keuze.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Jan-Pieter van den Heuvel (Topgeschenken.nl): ‘Lopen geeft me rust’
[Interview] Eigenlijk is hij er al in september begonnen, maar door enorme drukte werd het nieuws pas eind januari wereldkundig gemaakt: Jan-Pieter van den Heuvel is de (dus niet meer zo heel) nieuwe coo van Topgeschenken.nl. ‘Ik zat in het voorjaar van 2023 steeds vaker met de eigenaren, de broers Edwin en Robert van Arkel, aan tafel en in die driehoek tussen ons gebeurde echt iets. Daarnaast was ik toe aan een nieuwe uitdaging, vind ik het heel tof om aan een bedrijf te kunnen bouwen, is het product heel vet en is dit een onderneming waar ik echt bij wil horen.’
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.