4 september 2020
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Facebook wil vrienden worden met shops
[Onderzoek] Midden in de coronacrisis kondigde Facebook ineens de komst van Facebook Shops aan. Winkels kunnen daarmee eenvoudig verkopen op de verschillende platforms van de socialmediareus. Facebook zet daarmee een grote stap in e-commerce. Maar is er nog wel ruimte voor zo’n platform?
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Doorstart voor Nederlandse onderdelen FNG
[Nieuws] Miss Etam, Claudia Sträter, Expresso, Steps en Promiss maken in Nederland een doorstart. De merken werden een maand geleden failliet verklaard, maar weten dus een investeerder te vinden voor een doorstart.
twitter facebook linkedin
lees verder
Het beste van e-commerce in 1 week!
[Advertorial] Het zijn goede tijden voor e-commerce in deze coronatijd. Juist daarom is het van belang kennis te delen met elkaar! We zijn er trots op in deze tijd een e-commerce event te organiseren, waarbij we elkaar op veilige afstand, met waarborging van alle RIVM-maatregelen, kunnen ontmoeten. Met de kwaliteit van een event die je van ons gewend bent. En dat met het beste van 3 e-commerce events in 1 week.
image
image
‘Pakketpunt nog lang niet duurzaam’
[Onderzoek] Er moet nog heel wat gebeuren als pakketpunten bij gaan dragen aan de reductie van uitstoot bij bezorging van pakketten.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Ikea pendelt pakketten
[Nieuws] Een vestiging van Ikea in België zet vanaf vandaag pendelbussen in om pakketten naar mobiele ophaalpunten te brengen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Wil je weten hoe je met extra service je klanttevredenheid verhoogt?
[Advertorial] Veel klanten vinden het lastig om XL-producten zoals televisies, fietsen, wasmachines en meubelen, te monteren of te installeren. Extra@Home neemt dit voor jouw klanten uit handen zodat ze direct gebruik kunnen maken van hun nieuwe aankoop. Weten hoe ook jij je klanttevredenheid kan verhogen? Download onze tips en insights om jouw klanttevredenheid te verhogen met extra service.
image
image
Bol.com van start in Wallonië
[Nieuws] Bol.com is vandaag live gegaan in Wallonië. Franstalige Belgen kunnen nu dus ook via de app van het platform bestellen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Offline speelkameraden voor Lobbes.nl
[Nieuws] Online speelgoedwinkel Lobbes.nl gaat per 1 september een samenwerking aan met twee fysieke speelgoedwinkels: Fun’Joy (Woonplaza Oirschot) en Cruijff Speelgoed in Purmerend. Ongeveer een jaar geleden zette het bedrijf een vergelijkbare constructie op met Toy Centrum Drachten.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Kwantum en Leen Bakker werken meer samen voor online groei
[Nieuws] Woonketens Kwantum en Leen Bakker gaan intensiever met elkaar samenwerken. Vooral online zouden klanten daar meer van moeten merken.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Otto wil een eigen betaaldienst
[Nieuws] Duitse retailer Otto is bezig met een transformatie naar een platform en wil een dochteronderneming oprichten die alle betalingsfuncties zal verzorgen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Etos = los (online)
[Interview] Ongelooflijk, maar waar: de webshop van Etos is bij het verschijnen van dit magazine nog maar anderhalf jaar oud. Het e-commerce avontuur bevalt de drogisterijketen uitstekend.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Amazon minst favoriete marketplace onder Nederlanders
[Nieuws] De intrede van Amazon in Nederland – eerder dit jaar – heeft er nog niet toe geleid dat we het platform massaal zijn gaan omarmen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Lego verdubbelt sitebezoek in coronatijd
[Nieuws] Lego heeft een goed eerste halfjaar achter de rug. Thuiszittende consumenten zorgden voor een groei van 14 procent in het aantal verkopen. Daarnaast werd de webshop 100 miljoen keer bezocht, een verdubbeling.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
‘Ultiem doel was de #1-positie in Google’
[Ingezonden artikel] Zelfstandig interim jurist Kune Burgers was mede-eigenaar van vergelijkingswebsite Tandarts.nl. In een aantal Twinkles doet hij zijn belevenissen bij de oprichting en beginjaren van de start-up uit de doeken. Dit is het derde deel van deze serie: over het genereren van websitebezoekers, de pers en free publicity.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.