31 maart 2023
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Hopr wil 'de bol.com' van food worden
[Nieuws] De online supermarkt Hopr gaat zijn bezorging komend jaar uitrollen naar heel België. Door samenwerkingen met leveranciers wil het bedrijf uitgroeien tot het online platform voor food.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Bol.com en PostNL testen terugsturen verpakkingen
[Nieuws] Bol.com voert samen met PostNL een test uit om uit te zoeken of de consument bereid is om verpakkingen terug te sturen naar het bedrijf. Volgens Marieke van der Heijden (Bol.com) en Suzanne Debrichy (PostNL), sprekers tijdens de Webwinkel Vakdagen, is het resultaat nu al positief. Maar er is ook nog veel te verbeteren.
twitter facebook linkedin
lees verder
Groothandel Dugros Ziet product­fotografie als succesfactor
[Advertorial] Het belang van professionele productfoto's in de e-commerce spreekt voor zich. Ook Dugros besteedt veel aandacht aan de juiste online productpresentatie. Deze groothandel in fashion-accessoires creëert dit beeldmateriaal zelf. Niet alleen voor de webshop, maar ook voor de retailers die bij Dugros bestellen. Pieter Duifhuizen en Cynthia Wolf vertellen waarom zij voor topkwaliteit productfoto's van begin af aan vertrouwen op de apparatuur en software van Orbitvu.
image
image
Zalando dunt assortiment uit, vooral kleine merken worden geweerd
[Nieuws] Zalando gaat verschillende kleine merken weren van zijn platform. Volgens Duitse media kiest het bedrijf voor ‘kwaliteit boven kwantiteit’ en is vooral nog ruimte voor grotere merken met een duurzamer karakter.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Snelle doorstart voor Scotch & Soda
[Nieuws] Het Amerikaanse bedrijf Bluestar Alliance is de nieuwe eigenaar van Scotch & Soda. Vorige week werd bekend dat de Nederlandse tak van het eveneens Nederlandse merk failliet was gegaan. Nu is er dus al een doorstart.
twitter facebook linkedin
lees verder
Index consumententrends 2023 voor Europa
[Advertorial] Luisteren naar consumenten is belangrijker dan marketing. Nu er een pan-Europese recessie dreigt, is dit nog nooit zo belangrijk geweest. Daarom ondervroeg Marigold meer dan 7.000 consumenten in Europa over allerlei zaken, zoals de kanalen waar ze het liefst kopen, waarom ze een favoriet merk hebben afgezworen en hoe hun koopgedrag zal veranderen door de stijgende kosten van levensonderhoud.
image
image
BCC start eigen tech team: ‘Gaat veel verder dan alleen afleveren van apparaten’
[Nieuws] Elektronicaretailer BCC zit in een ‘megatransformatie’. De winkels worden anders: kleiner en meer gericht op service. In het kader daarvan heeft het bedrijf een eigen BCC Tech Team opgericht. ‘We monteren en installeren alle apparaten met Wifi.’
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
La Redoute opent Nederlandse webshop en app
[Nieuws] La Redoute breidt zijn activiteiten in Nederland uit. Het Franse platform heeft hier een internationale webshop en app gelanceerd.
twitter facebook linkedin
lees verder
Laatste week Early Bird korting voor NIMA Marketing Day
[Advertorial] Bestel alleen deze week nog je ticket met 100 euro korting voor NIMA Marketing Day. Op donderdag 15 juni zijn we weer terug met alweer de 7e editie van NIMA Marketing Day, de dag in het jaar die onmisbaar is voor elke marketeer! Luister naar echte marketingverhalen van bedrijven die soms geweldig uitpakken en soms wat minder, maar waar je altijd iets van leert. Na deze dag ben je helemaal bijgepraat over alle trends en ontwikkelingen op het gebied van marketing. Mis het niet en bestel nu snel nog je Early Bird ticket!
image
image
My Jewellery wil populair worden in Frankrijk en Duitsland
[Nieuws] De komende jaren wil My Jewellery groeien in het buitenland. Na voorzichtige stappen in Duitsland en België staat nu ook Frankrijk op de planning.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Zeeman wil webshops uitbreiden
[Nieuws] Zeeman gelooft in eenvoud, dit zie je terug in hun assortiment, winkels én webshops. Toch gaat Zeeman zich meer focussen op omnichannel en zijn ze de weg van de digitale transformatie ingeslagen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
‘Bij het nieuwe iDeal is consument in control’
[Nieuws] Betaalmogelijkheid iDeal gaat vernieuwen. Nog dit jaar gaat de nieuwe versie live. Consumenten zitten straks meer aan de knoppen. De checkout wordt een stuk sneller en gemakkelijker.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
‘Shoppingplatform Kijkshop komende maand live’
[Nieuws] Kijkshop zal komende maand zijn liveshoppingplatform lanceren. De lancering stond eerder gepland in februari dit jaar, maar door technische problemen werd dat uitgesteld. Komende maand zullen de eerste livestreams te zien zijn.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Stoov onderzoekt hergebruik chips en batterijen
[Nieuws] Stoov onderzoekt de mogelijkheid hoe ze hun chips en oplaadbare batterijen opnieuw kunnen gebruiken. Momenteel zijn ze al in gesprek met externe partijen om te kijken hoe ze oude batterijen kunnen hergebruiken.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Niveau klantenservice webshops onder druk
[Onderzoek] Het ‘verstoppen’ van telefoonnummers op de website, of dat telefoonnummer zelfs helemaal niet vermelden: lang niet alle webshops staan te springen om de klant telefonisch te woord te staan. Dat blijkt uit onderzoek van Salesupply: de e-commerce klantenserviceprovider testte voor de tweede keer het niveau van de klantenservice van alle webwinkels uit de Twinkle100.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Buitenland wordt steeds belangrijker voor Passa Sports
[Nieuws] Passa Sports, het bedrijf achter sportwebshops als VoetbalDirect en TennisDirect. Ziet een steeds groter aandeel van de omzet komen uit de verkoop buiten eigen landsgrens. Het bedrijf start ook steeds meer platforms in het buitenland.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.