Kruidvat huurt apart dc voor e-fulfilment | Webshops zetten 13 procent meer om in maart Online versie
Twinkle
weekoverzicht Nieuws Achtergronden Starters Magazine
Weblog Praktijk Video Events
Kruidvat huurt apart dc voor e-fulfilment
AS Watson verplaatst fulfilment van online orders bij Kruidvat naar een apart distributiecentrum in Ede.
Lees verder »
Webshops zetten 13 procent meer om in maart
Het is momenteel stuivertje wisselen tussen multichannelers en pure players in wie de meeste omzetgroei heeft in een maand.

Lees verder »
Websites in 2017- De hoogste tijd voor extra creativiteit
Advertorial - Plat en vrij basic. Zo zou je websites van de afgelopen jaren kunnen omschrijven. Webdesign heeft in 2017 weer ruimte voor creativiteit! Hoe 2017-proof is jouw website? Met de webcheck checken onze experts jouw website op 70 punten en krijg je een advies waarmee je direct aan de slag kunt.
Lees verder »
Jumbo en La Place bezorgen warme maaltijden
In de eerste 'Foodmarkt City' combineren Jumbo en La Place supermarkt en horeca, waarbij ze onder meer eten thuisbezorgen.
Lees verder »
Blokker slankt af, Nextail slaat vleugels uit
Nextail blijft een e-commerce dienstverlener voor voormalig Blokker-ketens, en lijkt dit ook voor externe partijen te worden.
Lees verder »
Whitepaper: 5 tips om klanten loyaler te maken
Advertorial - Trouwe klanten willen we allemaal. Maar online wordt klantloyaliteit op een andere manier opgebouwd dan offline. Hoe gaat dat precies? Hoe bevorder je de loyaliteit van klanten op je digitale kanalen? GX Software deed onderzoek en zette de 5 effectiefste manieren op een rij!
Download hier het whitepaper »
Louwman verkoopt direct online op Auto.nl
De Louwman Group, importeur en dealer van onder andere Toyota, Suzuki en Lexux, verkoopt auto’s nu direct op Auto.nl.
Lees verder »
Intergamma test reserveeroptie in bouwmarkten
Bij twintig vestigingen van Gamma (Nederland en België) en Karwei kunnen klanten sinds kort een product reserveren.

Lees verder »
Maximalisatie van “Moments of Truth”
Advertorial - Dit onderzoek gaat in op wat “Moments of Truth”: betekent en hoe het begrijpen van die momenten tijdens de customer journey marketeers in staat stelt om gepersonaliseerde, real-time respons aan klanten te leveren.
Lees meer »
MediaMarkt Tilburg krijgt 'McDrive voor elektronica'
De MediaMarkt in Tilburg opent morgen een drive through voor online bestellingen, waar klanten ze kunnen ophalen én betalen.
Lees verder »
‘Spar heeft grootste dekking in online boodschappen’
De franchiseformule bezorgt in 73 procent van de Nederlandse ‘gebieden’, Albert Heijn volgt met 51 procent.

Lees verder »
'Nederlandse online prijzen variëren 30 procent vaker'
De prijzen in Nederlandse webshops fluctueren een stuk vaker dan wereldwijd gemiddeld.

Lees verder »
 
vrijdag 19 mei 2017 t f in
 HEADLINES
» ‘Vooral kleinere merken kunnen profiteren van Shobr’
» Belgische e-commerce markt ‘nog niet gezonken’
» Google koppelt winkelinformatie aan zelfgemaakte foto’s
» Tiqets straks mondiaal met 17 miljoen groeigeld
» Otto Group boekt ‘hoogste winst in jaren’
» Aanmelding Cross Border Top-30 2017 gestart
» Amazon en Diageo samen in shoppable cocktailvideo’s
 LAATSTE BLOGS
De toekomst van mobile commerce in vier innovaties
Dankzij de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van persoonlijke digitale assistenten, virtual reality en biotechnologie, kan mobile commerce de sleutel vormen tot een succesvolle koppeling van online en fysiek winkelen.
GastbloggerLees verder »
De strijd om de laatste mijl
De strijd om de laagste bezorgkosten richting consument - tussen Amazon en Wal-Mart - staat hoog op de agenda in de VS. Standaardisatie van pakketlabels kan kleinere spelers helpen tegenwicht te bieden. De Amerikanen zijn daar alleen nog niet zo ver in als wij.
GastbloggerLees verder »
 VACATURES Exenzo
» Telefonist(e) / Receptionist(e)...
» Customer Service E-commerce (French)...
» Digital Consultant - Sales Manager...
» Technische Support Medewerker...
» Communication Officer, fulltime...
» Projectmanager e-commerce (Rotterdam)
 
 MAGAZINE
20 juni verschijnt Twinkle #6!
Adverteren  |  Neem een abonnement »
 PRAKTIJK
Hoe verover je de b2b-markt met je b2c-webwinkel?
Steeds meer e-commerce bedrijven proberen naast de markt voor consumenten ook de zakelijke markt te bedienen. Bestellingen van bedrijven zijn gemiddeld groter en daardoor zijn de kosten per bestelling naar verhouding lager.
Lees verder »
 ACHTERGRONDEN
Frendz: e-commerce 3.0?
De nieuwe eigenaren van het V&D-merk zetten met de creatie van app-only modeplatform Frendz vol in op social commerce. Heeft sociaal winkelen de toekomst? Twinkle sprak met retaildeskundigen en ondernemers.
Lees verder »
Mysteryshopper bezoekt kleertjes.com
Mysteryshopper Jurgen Nijhuis bezoekt voor Twinkle webshops uit de Twinkle100. Streng, kritisch en rechtvaardig beoordeelt hij de sites op een flink aantal punten. Dit keer bezoekt hij kleertjes.com.
Lees verder »
BBP Media ©2016 BBP Media B.V.   |  Over Twinkle   |  Contact   |  Privacy Statement   |  Abonneren   |  Adverteren
 
U bent geabonneerd op de dagelijkse nieuwsbrief van Twinkle met dit e-mailadres: newsletter@newslettercollector.com.
Wilt u deze nieuwsbrief niet langer ontvangen dan kunt u hier uw profiel aanpassen.
 

Deze e-mail is verstuurd met de e-mailmarketing software Clang van e-Village.
Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.