31 juli 2020
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
McDonald’s breidt samenwerking Uber Eats en Thuisbezorgd uit
[Nieuws] Fastfoodketen McDonald’s wil de samenwerkingen met maaltijdbezorgers Uber Eat en Thuisbezorgd uit gaan breiden. Aan het eind van dit jaar moet het aantal bestelpunten zijn toegenomen naar 150.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Albert Heijn van start met thuisbezorging in België
[Nieuws] Vlamingen kunnen vanaf vandaag boodschappen bij Albert Heijn bestellen. De supermarkt begint komende maand officieel met thuislevering bij onze zuiderburen, nadat dit begin dit jaar werd aangekondigd.
twitter facebook linkedin
lees verder
Pak mee: 5 lessons learned uit geslaagde optimalisatie bestelproces
[Advertorial] Bezoekers verliezen in de check-out is extreem zonde en soms ook te voorkomen. Door je check-out te optimaliseren, kun je meer omzet halen uit bestaand verkeer. Soms zijn kleine aanpassingen al voldoende. Smart IM deelt 5 waardevolle lessons learned gebaseerd op resultaten die zijn behaald tijdens een succesvolle A/B test in het check-out-proces. Mis ze niet!
image
image
Bol.com introduceert dark mode-functie in de app
[Nieuws] Bol.com lanceert woensdag een dark mode-functie in zijn applicatie. Het platform is naar eigen zeggen de eerste Nederlandse winkel die deze optie biedt.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Blokker gooit Hema-handdoek in de ring
[Nieuws] Mirage Retail Group, moederbedrijf van onder meer Blokker en Big Bazar, haakt af als mogelijke overnamepartij in de strijd om Hema. Dat blijkt uit een verklaring van de retailorganisatie maandagochtend.
twitter facebook linkedin
lees verder
Wil je weten hoe je met extra service je klanttevredenheid verhoogt?
[Advertorial] Veel klanten vinden het lastig om XL-producten zoals televisies, fietsen, wasmachines en meubelen, te monteren of te installeren. Extra@Home neemt dit voor jouw klanten uit handen zodat ze direct gebruik kunnen maken van hun nieuwe aankoop. Weten hoe ook jij je klanttevredenheid kan verhogen? Download onze tips en insights om jouw klanttevredenheid te verhogen met extra service.
image
image
Faillissement FNG aangevraagd
[Nieuws] Modegroep FNG, bekend van onder andere Miss Etam, heeft faillissement aangevraagd voor zijn Belgische activiteiten. In Nederland is uitstel van betaling aangevraagd. Het bedrijf moest een geldinjectie zoeken om schulden af te lossen, maar dat blijkt niet gelukt.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Mango deelt online omzet met franchisers
[Nieuws] Modebedrijf Mango gaat een deel van zijn uit e-commerce behaalde omzet delen met zijn franchisenemers in Spanje, Frankrijk en Nederland. Het initiatief gaat met terugwerkende kracht in per 1 januari dit jaar.
twitter facebook linkedin
lees verder
Corendon in tijden van corona
[Advertorial] Covid-19 zorgde ervoor dat de reisbranche zichzelf in no-time opnieuw moet uitvinden. Introductie van reisvouchers, het aanbieden van vakanties in eigen land en het veranderen van eigen hotelconcepten. Welke marketingboodschap kun en moet je vertellen en waarom? Hoe zorgt Corendon in deze zeer dynamische branche dat de klantfocus behouden blijft?
image
image
Tikkie gaat samenwerking aan met merken
[Nieuws] Tikkie gaat het voor merken mogelijk maken om binnen de app te adverteren. Hema is de eerste retailer die gebruikmaakt van Tikkie Brands.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Walmart Marketplace accelereert
[Nieuws] Het aantal nieuwe verkopers op Walmart Marketplace is in korte tijd sterk toegenomen. Ruim 50.000 verkopers telt het platform nu, een verdubbeling in omvang vanaf juli vorig jaar. De actuele samenwerking van de supermarktketen met Shopify heeft de groei bovendien versneld.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.