29 september 2017
Online versie
Twinkle
image
image
PostNL-laat klanten bezorguur kiezen voor boodschappen
Consumenten krijgen van PostNL vanaf januari de optie om hun boodschappen in een avonduur naar keuze te laten bezorgen. 'In dynamische tijdvakken combineren we efficiency en service.'
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Bol.com opent fulfilmentcenter Waalwijk
Na anderhalf jaar bouwen neemt bol.com zijn nieuwe fulfilmentcenter in Waalwijk officieel in gebruik. Twinkle nam een kijkje.
twitter facebook linkedin
lees verder
Reageren op de behoeften van de klant in real-time
[Advertorial] EBG en SAS hebben samengewerkt om een trainingscyclus te creƫren over 'Predictive Marketing'. Dit rapport geeft u een samenvatting van de geleerde lessen, de beste praktijk ervaring en veel gemaakte fouten die door marketeers worden besproken tijdens vier workshops die hebben plaatsgevonden.
image
image
Vergelijk.nl en Beslist.nl over het nieuwe Google Shopping
Google laat prijsvergelijkers toe in Shopping om de EU tevreden te stellen. Is dat gewenst, en genoeg? Vergelijk.nl en Beslist.nl reflecteren.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Te veel winkels in te veel plaatsen
Een nieuw rapport beschrijft de situatie in onze winkelcentra. Vraagsturing heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Gemeenten moeten de pijn nemen.
twitter facebook linkedin
lees verder
FonQ: "Geek marketeers will rule!"
[Advertorial] "De customer journey is complex en aan verandering onderhevig. Hij is digitaal en fysiek, klant- en winstgedreven, lineair en gefragmenteerd. Hierdoor zijn details, geen details." Jeremiah Albinus, CMO van fonQ, spreekt tijdens Marketing & Technology op 9 november over hoe het bedrijf de verschillende stappen in de customer journey benadert. Kom ook luisteren naar sprekers van o.a. taxidienst Abel en Transavia!
image
image
'Drie kwart e-commerce sites niet SSL-gecertificeerd'
Bijna drie kwart van e-commerce sites heeft geen SSL-protocol, dat beschermt tegen hackers, meldt Telefoonboek.nl na onderzoek onder 21.711 webshops.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Plus start verkoop HelloFresh-boxen
Plus en HelloFresh werken samen in een nieuwe pilot waarbij de komende drie maandenboxen van de maaltijdbezorger in vijf supermarkten komen te liggen.
twitter facebook linkedin
lees verder
10 omnichannel mythes doorbroken. Ā…
[Advertorial] Customer Experience wordt steeds meer gezien als de meest krachtige onderscheidende business factor. Dit ebook kijkt naar 10 meest voorkomende mythes over omnichannel en laten zien dat hoe deze eigenlijk doorbroken zijn, door bijvoorbeeld onjuiste informatie of het verkeerd inschatten/interpreteren van informatie.
image
image
ABN Amro streamt ambachtelijke kaasboer live
Kaanā€™s Kaashandel en ABN AMRO testen een systeem om online klanten een fysieke winkelbeleving te bezorgen via een livestream met chat en checkout.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Live chat breekt door: trends en 6 tips
De adoptie van live chat onder de grootste online retailers is flink gegroeid, constateert ROBIN uit een inventarisatie van de Twinkle100. Michiel Gaasterland bespreekt trends en tips.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
KLM laat klanten tickets boeken via Messenger
Klanten van KLM kunnen vanaf nu een ticket boeken via Messenger. BlueBot biedt vluchten aan en beantwoordt vragen via het Facebooks berichtendienst.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Albert Heijn bezorgt binnen twee uur
Albert Heijn start in Rotterdam met bezorging van boodschappen binnen twee uur ('Rappie') en werkt daarvoor samen met de Zwolse start-up SuperBuddy.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
3 tips om je merk te beschermen
Veel merkproducten van een webwinkel worden elders tegen een lagere prijs aangeboden. Kevin Day geeft drie tips om jouw merk online te beschermen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
'Amazon overweegt overname Carrefour'
Amazon zou azen op een overname van Carrefour. Dat gerucht doet de ronde op Europese financiƫle markten en deed de koers van de super vandaag stijgen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Rapport: mondiale groeiversnelling e-commerce
De wereldwijde online consumentenbestedingen komen dit jaar uit op 1,85 biljoen dollar, verwacht de Ecommerce Foundation. Een groei van 17 procent.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door Gracious Studios. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.
</