DHL gaat voor 50 procent omzetgroei met nieuwe strategie
| | |
| Terugblik op de afgelopen week |
|
|
| | |
| Deze week viel het doek voor Cycloon, na bijna tien jaar pionieren. Het bedrijf was al een tijdje in handen van Bol, maar ook de grote webwinkelgigant in Nederland kon er blijkbaar geen winstgevende business mee maken. Een landelijk dekkend netwerk van duurzame pakketbezorging lijkt daarmee voorlopig weer een utopie. Alleen op lokaal niveau weten bedrijfjes te overleven. In de pakketbezorging blijven de grote pakketbezorgers de dienst uitmaken en daarmee ook het tempo van verduurzaming bepalen. Voor kleine innovatieve bedrijven met een duurzaamheidsfocus bestaat weinig speelruimte. Zo zit deze markt in elkaar. Dit bericht en meer in dit weekoverzicht van Logistiek.nl. |
|
|
|
| |
|
| |
| | Hoofdredacteur Logistiek.nl |
| | |
|
|
| |
|
| |