24 november 2023
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Wie is er nog gebaat bij koopjesdagen?
Black Friday, Cyber Monday, Singles’ Day, Kerstmis, sinterklaas. Jazeker, het is weer die tijd van het jaar. De grote salesvlaggen worden weer uitgehangen. Hoge kortingen in blokletters in de webshop of fysieke etalage. Het kan de consument niet meer ontgaan: de tijd van de koopjesdagen is weer aangebroken. Koopjesdagen die inmiddels regelmatig worden opgeschroefd tot koopjesweekenden of zelfs koopjesweken. Ideaal voor de webwinkelier, of is het tijd voor een omslag?
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
EasyToys gaat advies op maat geven in eigen fysieke winkel
[Nieuws] Online seksshop EasyToys pakt het groots aan en opent volgende maand een fysieke winkel in Groningen. Hiermee hoopt het bedrijf nog meer de taboe te doorbreken en het gebruik van sekstoys te normaliseren.
twitter facebook linkedin
lees verder
Gamechanger voor e-commerce
[Advertorial] In een tijdperk waarin de digitale landschappen snel veranderen, is het voor webwinkels steeds lastiger een consistente klantervaring te bieden over alle kanalen heen. De moderne consument is veeleisend, goed geïnformeerd én op zoek naar snelle en persoonlijke interacties. Het Engagement Platform van CM.com belooft het makkelijker te maken voor webwinkels om aan de gestegen klantverwachtingen te voldoen en tegelijkertijd klantwaarde te verhogen.
image
image
E-bikemerk Qwic is failliet
[Nieuws] E-bikemerk Qwic verkeert in financiële problemen en heeft surseance van betaling aangevraagd en gekregen. Een navordering van de belastingdienst bleek te veel te zijn voor het bedrijf, dat het al langer moeilijk had.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Consumenten vertrouwen AI hun geld niet toe
[Nieuws] Maar liefst 85 procent van de consumenten is niet geïnteresseerd in het gebruik van AI om hen te helpen beslissen over aankopen. Bovendien zegt 60 procent dat als ze een AI-aanbeveling krijgen, de kans niet groter is dat ze iets zullen kopen, terwijl 17 procent zegt dat de kans kleiner is dat ze iets zullen kopen.
twitter facebook linkedin
lees verder
Shopping Awards: B2B Award voor B2B e-commercebedrijven
[Advertorial] Voor de achtste keer reiken we in 2024 de speciale vakprijs voor B2B e-commercebedrijven uit, de B2B Award. Deze award is een beloning voor de algemene kwaliteit van online activiteiten, de integratie van de diverse digitale kanalen die online/offline gebruikt worden en de digitale stap voorwaarts die een bedrijf het afgelopen jaar heeft gezet. Een ervaren jury buigt zich over de kandidaten. Behalve een kans om te winnen voorziet het deelnameproces ook in een moment van evaluatie, feedback en reflectie. Wie neemt dit jaar het stokje over van IGO Promo, de winnaar van 2023? Je kunt je t/m vrijd
image
image
Nieuwe directeur voor Getir Nederland
[Nieuws] Florian Brunsting heeft aangekondigd zijn functie als directeur van de Nederlandse tak van Getir neer te leggen. De opvolger is al gevonden en komt vanbinnen de organisatie.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Schuld BCC opgelopen naar zo’n 50 miljoen euro
[Nieuws] Elektronicaretailer BCC heeft na het faillissement een schuld van bijna 50 miljoen euro achtergelaten. Het gaat om een schuld bij de belastingdienst en een waslijst aan overige crediteuren.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Amazon gaat online autoverkoop lanceren in de VS
[Nieuws] Amerikaanse autodealers kunnen in 2024 voor het eerst auto’s gaan verkopen via Amazon. Hyundai zal het eerste merk zijn dat klanten op het platform kunnen kopen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Webwinkels steeds vaker in de fout met terugbetalen
[Nieuws] Ruim de helft van de webwinkels betaalt niet, niet alles of te laat terug als ze een product retour krijgen. Voorgaande jaren lag dat percentage lager, wat betekent dat winkels het steeds slechter doen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Twee Scandinavische websupers fuseren
[Nieuws] Oda en Mathem, twee online supers uit Scandinavië, gaan samen verder. Samen vormen ze naar eigen zeggen de marktleider in die regio.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.