Dit is wat je aan inzichten van de Emerce Retail Video Collection kunt verwachten
| Hi **vornaam**, Welke aanpassingen in je omnichannel retailstrategie brengen je direct verder? Hoe gebruik je data als brandstof voor personalisatie? Wat zijn de lessons learned van bekende retail brands in marketing, branding en engagement? Hoe vertaalt duurzaamheid zich anno nu naar de retail branche? Kijk en luister vanaf 23 juni naar talks en sessies van brands als Lenovo, Lucardi, Sleepfast en Philips en hoor de need-to-knows om je retailstrategie te versterken. Deze highlights uit het programma mag je niet missen: |
| |
| Marjolijn van Dingenen Met veel kennis en enthousiasme over marketing en consumer electronics, brengt Marjolijn je op de hoogte over keuzes die je moet maken in je retailstrategie. Dappere beslissingen zorgen voor prachtige resultaten. Weten hoe Lenovo dit de afgelopen jaren heeft aangepakt? Luister naar deze talk vol belangrijke learnings! |
|
|
| |
| Alex Wolfswinkel Sleepfast Sinds Alex jong is komt hij al in de beddenwinkels van zijn ouders. Drie jaar geleden startte hij Sleepfast, om de beddenbranche eens goed wakker te schudden. Of dat gelukt is? In drie jaar tijd is Sleepfast gigantisch gegroeid. Alex vertelt je hoe Sleepfast tot het uiterste gaat om het verschil te maken. |
|
|
| |
| Jolanda Ravenek Als ervaren marketing directeur, verantwoordelijk voor o.a. content & campaigns, e-commerce en loyalty, weet Jolanda als geen ander hoe je als merk moet groeien. Lucardi heeft inmiddels de eerste stappen gezet buiten Nederland. Benieuwd hoe Lucardi de on- en offline dynamieken van de luxury-sector exploreert? Dan is deze talk een must. |
|
|
| |
|