24 maart 2023
Twitter Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Nima Marketing Day 2023
image
Welkoop grote winnaar Shopping Awards 2023
De winnaars van dé Nederlandse e-commerceprijzen, de Shopping Awards 2023, zijn bekend. Deze awards worden mede mogelijk gemaakt door Thuiswinkel.org en uitgevoerd door Stichting Shopping Awards met BBP Media.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Heineken lanceert eerste campagne gericht op gamers
‘Not all nights out are out’ is de eerste campagne van Heineken in samenwerking met Le Pub Brazilië gericht op gamers. Met deze campagne wil Heineken laten zien dat online gaming gewoon een andere manier van socializen is (en bier verkopen natuurlijk).
lees verder
twitter facebook linkedin
Nieuwe features chat apps biedt marketeer ongekende conversatiemogelijkheden
[advertorial] Conversational marketing, het als merk/bedrijf in gesprek zijn met de consument, gebeurt nu in eerste instantie nog veelal op basis van email, op websites via live chat en via chatbots. De nieuwe features van chat apps zoals WhatsApp, Facebook Messenger en binnenkort waarschijnlijk ook Instagram DM, bieden echter veel meer en succes­vollere conversatiemogelijkheden voor de marketeer. Customer experience specialist CM.com belicht de voordelen ervan.
image
Only for Men rebrandt naar OFM.
Na twintig jaar gaat moderetailer Only for Men om naar OFM. Behalve de naam verandert ook de huisstijl: fris kleurgebruik, opvallende fotografie met focus op de ‘punt’ en een compleet nieuw logo.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Action groeit verder in 2022
Discountretailer Action meldt een netto-omzetstijging van 30% tot €8,9 miljard en een brutobedrijfsresultaat dat groeit naar €1,2 miljard. Het aantal winkels nam toe met 280 tot 2.263 in 10 landen.
lees verder
twitter facebook linkedin
Nieuwe sessies van toonaangevende bedrijven
[advertorial] Het programma voor deze editie van NIMA Marketing Day vult zich wekelijks met mooie nieuwe namen. Bedrijven als Dille & Kamille, Center Parcs, Stoov, Boels en de Eredivisie zullen op 15 juni een inspirerende sessie verzorgen. Zorg dat je er bij bent en bestel nu nog je ticket met 100 euro Early Bird korting!
image
Eerste NIO house in Rotterdam
Het Chinese automerk NIO heeft in Rotterdam het eerste NIO House van Nederland geopend. Een plek waar je de auto’s kunt bekijken, maar waar men ook kan ontspannen, inspiratie opdoen, werken, vergaderen en anderen ontmoeten.
lees verder
twitter facebook linkedin
image
Voetbalinternational Nathan Aké in Nike campagne
Manchester City en Nederlands Elftalspeler Nathan Aké is het gezicht van de nieuwe Nike Underwear Spring/Summer 2023-campagne.
lees verder
twitter facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.