Bij Effectory zien we regelmatig dat organisaties die niet goed omgaan met hun medewerkers, uiteindelijk in de problemen komen. Richard Branson van de Virgin Group formuleerde dat zo: ‘Clients do not come first, employees come first. If you take care of your employees, they will take care of the clients. Happy employees equal happy clients.’ Gelukkige medewerkers zijn dus belangrijk om succesvol te zijn als organisatie. In deze nieuwsbrief lees je meer over dit actuele onderwerp.
De afgelopen weken is Ryanair volop in het nieuws. Steeds meer vluchten worden geschrapt, waardoor al zo’n 700.000 reizigers gedupeerd zijn. Hoe kan dit? Lees verder»
Gelukkige medewerkers zijn belangrijk om succesvol te zijn als organisatie. Hoe kun je de employee experience van je medewerkers verbeteren? Download nu het gratis whitepaper. Aanvragen»
Elk mens heeft basisbehoeftes. Lees de grote denkers er maar op na. Van Freud tot Victor Frankl, van Jung tot Maslow. Een goede werkgever speelt op die behoeftes in. Lees verder»
Het klinkt logisch: bevlogen medewerkers zorgen voor tevreden klanten. En (on)tevreden klanten hebben invloed op de werkbeleving binnen organisaties. Lang niet alle organisaties lijken zich hier van bewust. Lees verder»an>