Nieuwsbrief juni 2016 Beste lezer, De zomer is officieel begonnen! Tijd voor een welverdiende vakantie. Vergeet trouwens je camera niet. Uit onderzoek blijkt namelijk dat toeristen die veel foto's maken, meer genieten van hun vakantie. Overigens is het dit jaar voor klanten van WWAV extra verstandig om vakantiekiekjes te nemen, maar daarover meer in onze zomeractie. Daarnaast gaan we deze zomer natuurlijk onverminderd door met het (helpen) redden van de wereld. Net zoals we afgelopen tijd prachtige projecten hebben afgerond: StayHuman.nu, een campagne voor Artsen zonder Grenzen en een kick-off van de collecteweek voor Oranje Fonds. | Fijne vakantie! Wieb van de Donk managing director WWAV |
KIEK 'NS AAN: WWAV ZOMERACTIE 2016! Na het gesmeerde succes van onze zomeractie van vorig jaar, hebben we deze vakantie gekozen voor een klassiekertje: de wegwerpcamera. Met deze camera leren we weer kijken naar hetgeen wat we willen vastleggen. Geen tien foto's per seconde, maar één foto na tien seconden. Geduldig wachten op het perfecte plaatje en dan pas afdrukken. *klik* Beter leren kijken. Naar wat we doen en maken. Een belangrijk onderdeel van ons werk. Niet produceren, maar creëren. Om zo het beste resultaat na te streven. Zelfs tijdens het maken van vakantiefoto's dus. Want wie met één van onze wegwerpcamera's het mooiste vakantiekiekje maakt, krijgt van WWAV 500 euro om naar eigen vrijheid te doneren.
SAMEN KOMEN WE ER WEL UIT Hoe maken we van Nederland een mooier land? Het Oranje Fonds vroeg ons om deze vraag te beantwoorden in een hartverwarmende boodschap. Samen met Krevicy maakten wij daarom deze video, die op een ludieke manier de nationale collecteweek inluidde. We kunnen het natuurlijk allemaal uit gaan leggen, maar zien is beter:
EVEN VOORSTELLEN We hebben een nieuwe collega! Ze is nu al enige tijd aan de slag als DTP-vormgever, maar we stellen haar graag nog even voor: Sylvia Hoogenbosch Als freelancer heeft ze haar talenten al bewezen. Voor haar is de verpakking minstens zo belangrijk als de inhoud. Wat je zeker moet weten over Sylvia: haar tweede naam is 'theeleut'. En dat is niet overdreven, ze verkoopt zelfs (biologische en fairtrade) theeproducten op vatille.nl.
STAYHUMAN.NU Stay Human.nu is live gegaan. Stay Human is ontstaan uit de behoefte van verschillende organisaties en bedrijven om een genuanceerder geluid over vluchtelingen te laten horen. WWAV bedacht de naam, schreef de 'State of the Human' en speelt een belangrijke rol in de campagne en de verschillende activiteiten.
WAAR IS DAVID? Artsen zonder Grenzen wil ook graag contact maken met jongere doelgroepen. Daarom bedacht WWAV een ludieke online actie, waarbij we op zoek gaan naar mensen met een bepaalde naam: 'Waar is David?'
LEADS ZIJN VRIENDEN DIE JE NOG MOET ONTMOETEN! Hoe werf je leads? En hoe verander je leads in vrienden? De WWAV Wake-up-call staat deze keer in het teken van nieuwe vrienden. Wij presenteren een scherpe visie op het creëren van draagvlak, die we illustreren met best practices en inspirerende voorbeelden. De presentatie is in handen van onze accountstrategen Ard Lok en Marie-Claire de Waal. Wanneer? Donderdag 8 september 2016, van 16.00 tot 17.30 uur Waar? Bij ons op kantoor, Generaal Vetterstraat 82 in Amsterdam
|