Laden...
Stay ahead of the future
Het RetailTrends-event What's Next in Retail Tech prikkelt retailers en merken om uit hun comfortzone te komen. Deze dag met 350 professionals in retail en brands, brengt je op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen, reikt handvatten aan hoe je technologie inzet voor nieuwe manieren om klanten te binden en biedt een inkijkje in de dag van overmorgen.
Datum: 5 november 2019 Locatie: Pakhuis de Zwijger Amsterdam
Check hier de website voor meer informatie en om je tickets te kopen. RIchard van Hooijdonk Trendwatcher & Futurist
De toekomst van retail in handen van 'extreme digital' De manier waarop wij winkelen verandert al jaren. Online heeft de traditionele winkelstraat grote schade toegebracht. En mobiel legt extra druk op de winkel van vroeger. Virtual reality en 3D-printers maken het mogelijk om beleving en productie te combineren. Robots nemen bediening graag van mensen over. En kunstmatige intelligentie zorgt voor het optimaal benutten van alle beschikbare kanalen. Trendwatcher en futurist Richard van Hooijdonk neemt je mee op reis. Ultrachannel is de toekomst.
Viktor Mayer-Schönberger Professor of Internet Governance and Regulation at the Oxford University Wat de komt van de data-economie voor retail betekent Consumenten laten zich bij hun productkeuze nog vaak leiden door de prijs. Het prijskaartje is de enige factor die zij gemakkelijk kunnen beoordelen. Het resultaat: een aankoop die het nét niet is, maar voelt als de best mogelijke koop. Dat gaat veranderen, stelt data-expert Viktor Mayer-Schönberger. Data zorgen straks voor perfecte productmatches en de retailer wordt een intermediair. "Het helpen vinden van wat iemand echt wil, wordt de waardepropositie van veel retailers." Een vooruitblik op de impact van de data-economie op What's Next in Retail Tech.
Businesspartners 2019
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom |
Laden...
Laden...
© 2025