12 december 2024
X Facebook Linkedin Instagram Online versie
MarketingTribune
Digitale marketing: doe het lekker zelf
image
Interview: Hema verovert TikTok met humor en authenticiteit
Zoya Kazemi Neyari en Scott van der Winden zijn beide Social Media Marketeer bij Hema. Naast met in-house talent werkt Hema voor TikTok samen met Truus en GoSpooky: ‘Beide bureaus hebben het Hema-DNA goed in de vingers.’ Onlangs werd Hema Merk van Jaar tijdens de Grand Prix Content Marketing 2024.
lees verder
X facebook linkedin
image
Nieuwe campagne FinancieringsGids wijst ondernemers de weg
In een steeds complexer financieringslandschap biedt de nieuwe campagne van de FinancieringsGids ondernemers broodnodige richting. Onder het thema ‘Met de FinancieringsGids vind je de weg in financieringsland’ wordt het platform gepositioneerd als een financiële Lonely Planet, ontworpen om ondernemers door de wirwar van financieringsopties te loodsen.
lees verder
X facebook linkedin
Ontdek hoe Mediahuis 23 miljoen klantinteracties personaliseert - en hoe jij dat ook kunt
[advertorial] Je hebt veel klantdata, maar deze zitten verspreid over systemen zoals CRM, website, en e-mailsoftware. Dit maakt het lastig om klanten écht persoonlijk te benaderen. Herkenbaar? Mediahuis had hetzelfde probleem. Met meer dan dertig nieuwsmerken in vijf landen beschikten ze over ontelbare klantdata, maar misten ze een centraal klantbeeld. Dat veranderde toen ze een Customer Data Platform gingen gebruiken.
image
Brancheverenigingen: marketinggids Responsible AI
VIA Nederland, DDMA en bvA hebben de marketinggids Responsible AI uitgebracht. Deze gids biedt marketeers concrete richtlijnen en principes voor het verantwoord toepassen van kunstmatige intelligentie (AI) in marketingactiviteiten.
lees verder
X facebook linkedin
image
Fernhout over iconische fotografie en haar expo
Vanaf 12 december 2024 presenteren vijftien opkomende fotografen van de opleiding Conceptueel Beeld aan de Fotoacademie Amsterdam hun afstudeerwerk in cultuurdorp Westergas. Wij spreken deelnemer Maud Fernoud, die dit jaar tevens verantwoordelijk is voor het openingsbeeld van MarketingTribunes veelgelezen trendvoorspelling 'Jongereniconen' editie 2025 (17 december bij abonnees op de mat).
lees verder
X facebook linkedin
Wij zijn op zoek naar de webwinkel met de beste marktplaatsstrategie
[advertorial] Voor de Shopping Awards zijn wij op zoek naar de webwinkel met een marktplaatsstrategie waar je u tegen zegt. Heb jij in 2024 je producten via één of meerdere marketplaces verkocht? Dan is de Marketplace Seller Award iets voor jou! Deze Shopping Award is een beloning voor de organisatie die zich onderscheidt met zijn of haar marktplaatsstrategie. Wie weet volg jij Bolsius op als winnaar in 2024. Deze award is dus niet voor marktplaatsen zelf. Verkopen via Amazon is niet verplicht. Schrijf je nu gratis in, no cure, no pay. Inschrijven kan t/m 31 januari 2025.
image
Seneda wint Gouden Zaag 2024
Tijdens de j.l. Jonge Honden portfolio-avond bij bureau Dept is de Gouden Zaag 2024 uitgereikt. De genomineerden werden in het zonnetje gezet en kregen evenals winnaar Isaque Seneda lik op stuk met commentaren van Lode Schaeffer. Hier de beeldimpressie van een geslaagde avond, met linkjes naar alle genomineerden en het complete juryrapport (English below). 'The Golden Saw Award only increases in value.'
lees verder
X facebook linkedin
image
Picnic titelpartner van wielerploeg Team Picnic PostNL
Online supermarkt Picnic is vanaf komend seizoen de nieuwe titelpartner van wielerploeg Team Picnic PostNL. Met deze samenwerking treedt Picnic voor het eerst toe als sponsor in de professionele sportwereld. Het partnership met de Nederlandse UCI WorldTour-ploeg, geleid door teammanager Iwan Spekenbrink, loopt tot en met 2028.
lees verder
X facebook linkedin
ABONNEMENT
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.