| Het heeft even geduurd, maar na twintig jaar is het dan toch zover: winkelcentrum Zuidplein in Rotterdam gaat voor twintig miljoen euro ingrijpend op de schop. Hoe moet het er precies uitzien en wat verwacht de consument eigenlijk van een winkelcentrum anno nu? We vragen het aan Pieter Affourtit, die als directeur en bestuurder van de VvE verbonden is aan het winkelcentrum. |
| Tommy Hilfiger heeft een metamorfose ondergaan. Of een ‘dramatic evolution’, zoals het ontwerpbureau het noemt. Het premiumconcept in de P.C. Hooftstraat is nog meer high-end, milieuvriendelijker, gevuld met digitale snufjes én biedt toegang tot het café People's Place. |
| De maaltijdbox mag dan de hype voorbij zijn, voor Marley Spoon is de rek er nog niet uit. De Duitse startup denkt uit te kunnen groeien tot een miljardenbedrijf. |
| Vier van de ruim tweehonderd sprekers op de Webwinkel Vakdagen geven alvast een preview. Vandaag: Pim van der Feltz met de top tips van Google om je groei te versnellen. |
| RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week aandacht voor een digitale lichaamsmeting, een inkoopapp van Secrid en een tool van Amazon om je huiskamer virtueel in te richten. |
| Stapt jouw organisatie binnenkort over naar een nieuw e-commerceplatform? Vijf aandachtspunten die je verder kunnen helpen. |
| Waar de één een volledig traject heeft doorlopen bij Lidl, is de ander na 23 jaar overgestapt naar de supermarktketen. Glenn en Jose praten over het werk als supermarktmanager en over Lidl toen, nu en in de toekomst. |
| Lichtbronnen worden voornamelijk als functioneel gezien, maar licht kan een enorme impact hebben op de beleving in een winkel. Zonder erbij na te denken worden we aangetrokken door goed verlichte winkels en producten. |
Catch the Shopper 25 april 2019 What's Next in Retail Tech 12 november 2019 RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden. |