| Muziek, het wordt wel het audiologo van je merk genoemd. Maar hoe vang je zoiets gevoelsmatigs concreet in je strategie? Een duik in de magie van muziek. |
| Het is volgens brandmanager Margreet van Schaijck van Lush de nieuwe norm: commercie laten samengaan met ethisch verantwoord ondernemen. De cosmeticaketen kiest graag voor onderwerpen die andere bedrijven laten liggen, om ze toch bij het grote publiek onder de aandacht te brengen. |
| Het leest als een jongensdroom. Via zijn bijbaantje leert Vincent Alkema de oprichters van Op=Op Voordeelshop kennen, hij opent een franchisevestiging en neemt de formule over. Alkema neemt ons mee in de indrukwekkende opmars van Op=Op Voordeelshop in ons land. |
| De opmars van e-commerce lijkt niet te stuiten. Nederlandse consumenten geven dit jaar in totaal 26,3 miljard euro uit aan online aankopen, zeventien procent meer dan in 2017. Maar waarom doen consumenten eigenlijk zo graag hun aankopen op het web? |
| Christine Boland Trends & Mindsets en RetailTrends Media nodigen je uit om deel te nemen aan de vierde editie van het Jaarcongres Trends & Transities in Retail. Het event is voor iedereen die geïnteresseerd is in de veranderende consument en alle kansen die zichtbaar worden wanneer je de complexe tijdsgeest werkelijk kunt doorgronden. |
| In Tartu, de tweede stad van Estland, is een mooi ‘Hollands’ nieuwbouwproject gerealiseerd. Thermoflor en Nederlandse consorten realiseerden hier de complete start-up van een nieuwe tuincentrumketen: Gardest. |
Trends & Transities in Retail 19 juni 2018
Retail & Brands Festival 6 september 2018
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
|