Image
De sound van winkelconcepten
 

De sound van winkelconcepten

 

Muziek, het wordt wel het audiologo van je merk genoemd. Maar hoe vang je zoiets gevoelsmatigs concreet in je strategie? Een duik in de magie van muziek.

Waarom Lush tegen de gevestigde orde ingaat
 

Waarom Lush tegen de gevestigde orde ingaat

 

Het is volgens brandmanager Margreet van Schaijck van Lush de nieuwe norm: commercie laten samengaan met ethisch verantwoord ondernemen. De cosmeticaketen kiest graag voor onderwerpen die andere bedrijven laten liggen, om ze toch bij het grote publiek onder de aandacht te brengen.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
RetailTrends 6: Op=Op, Lego, instore & design en de data-economie
 

RetailTrends 6: Op=Op, Lego, instore & design en de data-economie

 

Het leest als een jongensdroom. Via zijn bijbaantje leert Vincent Alkema de oprichters van Op=Op Voordeelshop kennen, hij opent een franchisevestiging en neemt de formule over. Alkema neemt ons mee in de indrukwekkende opmars van Op=Op Voordeelshop in ons land.

Deze factoren zorgen ervoor dat consumenten online shoppen
 

Deze factoren zorgen ervoor dat consumenten online shoppen

 

De opmars van e-commerce lijkt niet te stuiten. Nederlandse consumenten geven dit jaar in totaal 26,3 miljard euro uit aan online aankopen, zeventien procent meer dan in 2017. Maar waarom doen consumenten eigenlijk zo graag hun aankopen op het web?

 
Image
 
 
Image
 
Nog één week tot Trends & Transities in Retail
 

Nog één week tot Trends & Transities in Retail

 

Christine Boland Trends & Mindsets en RetailTrends Media nodigen je uit om deel te nemen aan de vierde editie van het Jaarcongres Trends & Transities in Retail. Het event is voor iedereen die geïnteresseerd is in de veranderende consument en alle kansen die zichtbaar worden wanneer je de complexe tijdsgeest werkelijk kunt doorgronden.

 

Advertorial

Thermoflor aan de slag in Estland 
 

Thermoflor aan de slag in Estland 

 

In Tartu, de tweede stad van Estland, is een mooi ‘Hollands’ nieuwbouwproject gerealiseerd. Thermoflor en Nederlandse consorten realiseerden hier de complete start-up van een nieuwe tuincentrumketen: Gardest. 

 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.