22 maart 2024
Twitter Facebook Linkedin Online versie
Twinkle
image
image
Zalando breidt assortiment adaptieve mode fors uit
[Nieuws] Modeplatform Zalando heeft het afgelopen jaar het assortiment aan adaptieve mode met 40 procent uitgebreid.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Onderzoek: kansen voor pakketvervoer in passagierstreinen
[Nieuws] In bepaalde situaties kunnen passagierstreinen in Nederland worden ingezet om goederen zoals e-commerce pakketjes te vervoeren.
twitter facebook linkedin
lees verder
Orderfulfilment: Opschalen voor succes
[Advertorial] Het mooie van e-commerce is dat je je als merk een enorm bereik hebt. In deze tijd van globalisatie kunnen jouw klanten immers overal zitten. Maar er is wel iets meer voor nodig om jouw producten ook in alle hoeken van uw land of zelfs de wereld te krijgen. Mogelijk handel je B2C-orders nu zelf af, maar kun je ook opschalen wanneer jouw klantenbestand groeit? En wanneer trouwe klanten naar een ander land verhuizen en nog steeds bij je willen kopen, kun je hen dan ook helpen?
image
image
Volgende week de (her)opening van Pieter Pot 2.0
[Nieuws] Vanaf 26 maart is het weer mogelijk om verpakkingsvrije boodschappen te bestellen bij Pieter Pot. De meeste potten zijn opgehaald, diverse producten zijn weer ingekocht en zowel het team als het kantoor zijn ingekrompen.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Verzendkosten Wehkamp hebben effect: ‘Helft van de bestellingen wordt opgehaald’
[Nieuws] Sinds Wehkamp eind vorig jaar is begonnen met het vragen van verzendkosten voor levering aan huis, ziet het bedrijf een verschuiving in bezorging. Inmiddels wordt de helft van de bestellingen opgehaald bij DHL-punten.
twitter facebook linkedin
lees verder
NIMA Marketing Day: dat wil je niet missen!
[Advertorial] Op 13 juni 2024 organiseren NIMA en MarketingTribune de achtste NIMA Marketing Day. De NMD is hét grootste marketingfestival van Nederland. Marketeers, bereid je voor op een dag vol inspiratie, innovatie en onmisbare inzichten! Een dag waarop alle grenzen van marketing en reclame worden verlegd. Op de NIMA Marketing Day komen de meest vooraanstaande marketeers, thought leaders en experts samen om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de marketingwereld met jou te delen. Koop nu je ticket met 100 euro, zodat je zeker weet dat je erbij bent!
image
image
De waarde van een domeinnaam
[Visie] Rondom de aan- en verkoop van domeinnamen hangt bij veel mensen nog altijd een connotatie van ‘snel geld verdienen’. Die tijd is inmiddels wel voorbij: de eerste .com domeinnaam werd al in 1985 geregistreerd en het eerste .nl domein volgde in 1986. Dat wil niet zeggen dat er geen geld meer valt te verdienen met een domeinnaamverkoop, maar het betekent wel dat veel zaken beter gereguleerd zijn en dat de markt de afgelopen jaren is geprofessionaliseerd.
twitter facebook linkedin
lees verder
Retailmedia: Van buzz naar begrip
[Advertorial] De term retailmedia is niet langer meer emerging en heeft vaak nog het label 'buzzword' binnen organisaties. Abovo Maxlead vindt het hoog tijd om de perceptie om te buigen van buzzword naar begrip en retailmedia op de juiste manier te laten landen in zowel de strategie als middelenmix. Waarom? Dat hoor je in de keynotesessie van Dave Nannings op dinsdag 28 mei!
image
image
‘Getir gaat opnieuw voor overname Flink’
[Nieuws] Flitsbezorger Getir staat op het punt om concurrent Flink over te nemen voor een flink bedrag. Getir blijkt echter niet de enige kaper op de kust te zijn. Volgens Duitse media zouden Just Eat en Uber ook interesse hebben.
twitter facebook linkedin
lees verder
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door gracious. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.