18 oktober 2017
Online versie
Twinkle
image
image
Zalando stapt in beautymarkt
Vanaf de lente kunnen allereerst Duitse klanten hun kledingorders bij Zalando aanvullen met beautyproducten. Ook komt er een aparte fysieke winkel in Berlijn.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Promiss sluit aan bij externe online platforms
Promiss verkoopt niet alleen via de eigen webshop, maar zet in op externe online platforms; dat past bij de strategie van FNG, die op het buitenland georiënteerd is.
twitter facebook linkedin
lees verder
Is "gewoon goede service" wel genoeg?
[Advertorial] Volgens Raymond Klompsma is dat niet voldoende. Zijn reisorganisatie srprs.me biedt vakanties met de bestemming als verrassing. En dat legt de lat gelijk hoog: gewoon een ‘fijne’ vakantie is niet genoeg. Zouden we als industrie de lat niet hoger moeten leggen en mensen echt moeten verrassen? Hoor zijn verhaal tijdens het Social Service Congres op 30 november!
image
image
Nervositeit in het levensmiddelenkanaal
Lang bleef het redelijk rustig in de food sector, maar dat verandert: visie en lef in de foodsector zijn nu meer dan ooit nodig, betoogt Cor Molenaar.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Indiegogo begint online marktplaats
Indiegogo start met een eigen webshop en online marktplaats. De crowdfunder, wereldwijd actief, verkoopt vooral producten waarvoor geld is opgehaald.
twitter facebook linkedin
lees verder
De nieuwe Twinkle100, bestel hem nu!
[Advertorial] De nieuwe Twinkle100, hét overzicht over e-commerce in Nederland. Wie zijn de sterkste spelers, waar komen ze vandaan, met wie werken ze? Hoe snel laden hun websites, hoeveel Twitter-volgers hebben ze, hoeveel organisch verkeer? Je leest het allemaal in de nieuwe Twinkle100.
image
image
Nederland belangrijke groeipijler voor bonprix
De Nederlandse markt was voor bonprix één van de sterkste groeipijlers in het afgelopen halfjaar. De stijging kwam uit in de dubbele cijfers.
twitter facebook linkedin
lees verder
image
image
Zalando zoekt cadeaus via Google Assistant
Google heeft zijn Assistant opengesteld voor Duitse bedrijven. Eén van de eersten is Zalando, die consumenten productadvies geeft.
twitter facebook linkedin
lees verder
Data Driven Commerce Event, save the date!
[Advertorial] Hoe kun je data inzetten om jouw klanten over alle kanalen heen dezelfde persoonlijke ervaring te bieden? Op 8 februari 2018 wisselen we tijdens het Data Driven Commerce Event theoretische kennis af met voorbeelden uit de praktijk, zodat je uiteindelijk een totaalinzicht krijgt in welke mogelijkheden jij hebt met jouw (klant)data.
Deze e-mail is verstuurd met Copernica e-mailmarketingsoftware en is ontworpen door Gracious Studios. Wil jij ook meer halen uit jouw e-mailmarketing? Probeer Copernica dan nu gratis.