Beste John, Helemaal in het begin, ergens vorige eeuw, toen er nog weinig nieuwsbrieven waren, was het geen kunst mensen op je lijst te krijgen. Daar kwam snel verandering in toen het medium steeds populairder werd. Waarschijnlijk door het hoge aanbod, het gebrek aan tijd, maar waarschijnlijk ook door teleurstelling over eerdere nieuwsbrieven, werkte het niet goed meer om alleen een nieuwsbrief aan te bieden. Zo werd de 'gratis weggever' geboren. Dat zorgde voor een mooie ruil tussen twee zaken van grote waarde: aan de ene kant de relevante, waardevolle content die geboden wordt, en aan de andere kant de waardevolle emailadressen. Maar ook dat werkt vaak niet meer. Je gratis weggever kan heel goed genegeerd worden en ook dat gebeurt helaas steeds vaker. Zo wordt het steeds lastiger om je lijst goed te laten groeien, terwijl dat essentieel is voor de groei van je bedrijf. Maar geldt dat voor iedereen? Nee, echt niet! Sommige ondernemers hebben nog steeds uitstekende resultaten met hun weggevers. Ik kan het dus nog steeds van harte aanbevelen als manier om je lijst te laten groeien. Morgen, tijdens het webinar dat ik organiseer, leg ik je uit wat de voorwaarde is voor een goede resultaat.
Dus samengevat, morgen, 13 apri om 12.00 uur organiseer ik het gratis webinar: Lijstgroei, lijstgroei, lijstgroei. Voor ondernemers die met een eenvoudige strategie hun lijst snel willen laten groeien'. Ik hoop dat je erbij kunt zijn! Kijk hier voor meer informatie over het aanbod
Welmoet Babeliowsky |