Alles wat je moet weten over de it-bag
Waar supermarkten ten prooi vallen aan hamsteraars en drogisterijen populair zijn om hun gezondheidsartikelen, hebben ook bouwmarkten drukke dagen. Nu mensen noodgedwongen thuis zitten ontdekken zij hun onvermoede klustalent. Hoe gaan dhz-ketens met deze periode om?
Doordat we zoveel tijd binnen doorbrengen stijgt juist de verkoop van sportspullen, betaalde streamingdiensten en thuiswerkproducten. Ook is e-commerce enorm gestegen. Het consumentengedrag is in korte tijd radicaal veranderd. Retailers spelen met de vraag wat dit voor hen betekent, zodat zij niet alleen tijdens maar ook na de coronacrisis kunnen inspelen op het veranderend koopgedrag.
Van de Kelly Bag van Hermès tot de immens populaire Chouchou (later: Lady) van Dior in de jaren ’90. It-bags zijn van alle tijden. Vogue dook voor deze video in de geschiedenis van de ‘musthave’-handtas en vroeg zich af: wie maakt de volgende it-bag?
Wil je met je bedrijf beter vindbaar zijn op Google? MicroCreatives zet in deze infographic elf tips op een rij voor een optimale SEO-strategie. 'Succes gegarandeerd'.
Service
Voor de allereerste podcast-aflevering van RetailTrends vragen we Dille & Kamille-ceo Hans Geels onder meer naar de hoogtepunten en obstakels uit zijn retailcarrière. Beluister de aflevering nu.
In het maartnummer van RetailTrends:
» Liveblog coronavirus - Albert Heijn: winkels niet korter open, meer steun voor petitie 'geen sale'
» 'Coronavirus raakt ook e-commerce hard'
» 'Niet elke supermarkt draait een kerstomzet'
» 'Forse omzetdalingen voor non-foodretailers in België'
» Thuiswinkel.org: ‘Door crisis neemt online boodschappen doen een vlucht’
Events save the date
Catch the Shopper - 30 juni
Next Gen Retail in Berlijn - 3&4 september
RetailTrends Live! - 10 september
The Eataly Experience - 1&2 oktober
What's Next in Retail Tech - 12 november
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
E-mailadres - info@retailtrends.nl
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.