Image
 
Image
 

Wat Hutspot doet om uitbreiding 'behapbaar' te houden

Hutspot heeft inmiddels ruim zes jaar een plekje veroverd in het Nederlandse winkelbeeld. En in die tijd heeft de RetailRookie niet stil gezeten. Er werd een bar geopend (en weer gesloten), een eigen productenlijn gelanceerd, verschillende evenementen georganiseerd en de teller van het aantal winkels staat binnenkort op zeven.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Gumshoe: Van kauwgomprobleem tot -oplossing
 

Gumshoe: Van kauwgomprobleem tot -oplossing

 

Sneakers gemaakt van gerecyclede kauwgom. Dat lijkt onwaarschijnlijk, maar Publicis Groupe bewijst met Gumshoe dat het kan. Mischa Schreuder, creatief directeur bij Publicis Groupe, vertelde op het evenement Changemakers in Retail over deze bijzondere schoenen.

RetailTrends 6: Ecoalf, Intertoys en de impact van d2c
 

RetailTrends 6: Ecoalf, Intertoys en de impact van d2c

 

Het Spaanse Ecoalf pioniert sinds 2009 met fashionitems die volledig van gerecycled vuilnis gemaakt zijn. Het moeilijkst is misschien wel het veranderen van de klantperceptie, merkt oprichter Javier Goyeneche. Lees in RetailTrends 6 onder meer een interview met het merk.

 
Image
 
 
Image
 
De week in vijf interviews
 

De week in vijf interviews

 

RetailTrends tipt wekelijks uitingen op de sociale kanalen, buitenlandse nieuwssites en andere media die een beeld geven van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Vandaag onder meer aandacht voor de hypermarkts van Cora in België, Intersport in Duitsland en het Zuid-Koreaanse Cafe24.

Dit is de flexibele en blijvende pop-upstore van By
 

Dit is de flexibele en blijvende pop-upstore van By

 

De By-winkel in Shanghai heeft een oppervlakte van 815 vierkante meter en het idee is dat de winkel gaat functioneren als een - blijvende - pop-upstore, waar collecties vaak wisselen, het interieur vaak verandert en elke keer een nieuw concept getoond wordt. 

Advertorial

De uitdaging van voorraadbeheer in de retail. Hoe blijf je bij?
 

De uitdaging van voorraadbeheer in de retail. Hoe blijf je bij?

 

Voor Things I Like Things I Love - een Amsterdams concept met 6 winkels en een webshop - is het van groot belang om het overzicht te bewaren in hun snel vernieuwende voorraad. Hoe doen ze dit?

Advertorial

Personal shopping in het digitale tijdperk
 

Personal shopping in het digitale tijdperk

 

Must see! Een verkooptool die persoonlijk advies combineert met een unieke klantervaring? Dat is de Slimme Passpiegel! Deze innovatie is dé ideale assistent van de winkelmedewerker. De spiegel geeft suggesties voor combinatiestukken, inzicht in de winkelvoorraad en de klant kan zichzelf zien vanuit alle mogelijke hoeken.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Franchisers krijgen meer te zeggen bij Intertoys

» MYOMY do goods haalt 500.000 euro op met crowdfunding

» Decathlon opent dit najaar nog drie winkels

» Intersport richt zich meer op gepersonaliseerde service

» Extra verkeersles voor maaltijdbezorgers

Events save the date

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow  11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.