“E-commerce is het domste businessmodel ter wereld, begin nooit een webwinkel.” Het zijn de woorden van Coolblue-topman Pieter Zwart. Hoe transformeerde hij een ‘dom model’ tot een winnend model?
Hoe staat Ahold Delhaize er op online en digitaal gebied voor en hoe wil het zijn positie daarin nog verder versterken? Topman Dick Boer bespreekt het in een interview met CNBC.
Hoewel Ekster Mode & Wonen zich richt op dertigers en veertigers, zag het zijn klandizie de afgelopen jaren steeds iets verouderen. Een uitvoerige restyling voor de meer dan honderd jaar oude winkel moest daar verandering in brengen.
Kleding kopen, iedereen doet het. Maar hoe dat gebeurt, verschilt sterk per consument. Deze infographic brengt in kaart hoe de klantreis naar een nieuw kledingstuk eruitziet.
Exclusief voor members van RetailTrends: niet langer winkels bij elkaar vegen tot geforceerde centra, maar retailers ruimte bieden door bestemmingen te verruimen. Wordt de mainstreet straks mainstream?