Image
 
Image
 

Zo maakt T.O.M. e-commerce winstgevend

Wat in 2005 begon met een fietsenzaak, groeide uit tot een bedrijf met acht webshops. We hebben het hier over T.O.M. Het bedrijf is naar eigen zeggen winstgevend. Ook kwam het bedrijf naar voren in een onderzoek van de ACM. RetailTrends vroeg oprichter Tom te Riele over de ambities van het bedrijf.

 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Zo brengt Alibaba fruit en groenten van de markt bij je thuis
 

Zo brengt Alibaba fruit en groenten van de markt bij je thuis

 

Wet markets bestaan al eeuwenlang in China. China zou China niet zijn als het hier geen digitaal alternatief voor had bedacht. Via Ele.me, de mobiele app van Alibaba, kunnen consumenten onder meer hun fruit en groenten op de plaatselijke markt bestellen.

Dit is de eerste minimalistische brandstore van Wahts
 

Dit is de eerste minimalistische brandstore van Wahts

 

Het mannenmodemerk Wahts opent binnenkort de deuren van zijn eerste brandstore in Amsterdam. Het kledingmerk wil in de winkel zijn online-uitstraling vertalen naar een fysieke winkel zodat je zijn slogan ‘Contemporary Comfort’ in het echt kunt ervaren. 

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Hoe fysieke winkels de onlineverkopen stimuleren
 

Hoe fysieke winkels de onlineverkopen stimuleren

 

Wie één nieuwe vestiging opent, kan gemiddeld rekenen op ruim een derde extra traffic. Dat leidt niet automatisch tot extra omzet, maar het kan veel goeds doen voor onder meer de brand awareness en koopbereidheid. Over het effect van stenen op online: een weinig onderzocht fenomeen, waarvan de impact echter niet te onderschatten valt.

RetailTrends 4: Rumag, Scotch & Soda en het Retail Merkenonderzoek
 

RetailTrends 4: Rumag, Scotch & Soda en het Retail Merkenonderzoek

 

Met brutale, herkenbare teksten claimt het Amsterdamse lifestylemerk Rumag een vaste positie in de timeline van steeds meer millennials.

Advertorial

Drie winnaars NRW Marketing Awards 2019
 

Drie winnaars NRW Marketing Awards 2019

 

De winnaars van de NRW Marketing Awards 2019 zijn bekend. De awards zijn een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied.

Advertorial

Een goede verzendverpakking leidt tot betere reviews
 

Een goede verzendverpakking leidt tot betere reviews

 

Voor veel klanten zijn reviews bepalend bij de keuze voor een webshop. Volgens Robert Jan Peters, eigenaar Sportshop.com, spelen verzendverpakkingen een belangrijke rol bij het verkrijgen van positieve reviews. “Mede dankzij de verzendoplossingen van Paardekooper scoren we goed.” 

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Intratuin komt met loyaliteitsprogramma en bestelzuilen

» IKEA en Sonos presenteren eerste speakers

» Consumentenbond pleit voor nieuw voedselkeuzelogo

» Decathlon definitief met dc naar Tilburg

» '2theloo succesvol uit transitiefase'

Events save the date

Catch the Shopper 25 april 2019

Changemakers in Retail 23 mei 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 12 november 2019

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.