Laden...
Zo maakt The Good Roll wc-papier hip
Wie snoept daar van ons retailhuisje?Private label is niet meer weg te denken uit de retail. Begonnen in superamrkten, wordt het nu toegepast in bouwmarkten, cosmetica, mode en schoenen. Bij de marketplaces zien we volgens Ger Boersma eenzelfde ontwikkeling ontstaan. |
Dit enorme billboard personaliseert advertentiesWinkelcentrum Victoria Centre in Nottingham is voorzien van een metersgroot scherm, die voorbijgangers ‘gepersonaliseerde’ reclame laat zien. Dankzij innovatieve ‘publiekherkenningscamera's’ kan het billboard de leeftijd, geslacht en emotie herkennen en daar de content op afstemmen. |
Human capital in retail: IKEA, Corporate Rebels en the war on talentDe eerste sprekers van het nieuwe event Human capital in retail zijn bekend! |
Een lesje social media-marketing voor fysieke winkelsDe meeste fysieke retailers zijn zich er inmiddels van bewust dat consumenten zich online oriënteren, voor ze stap in een fysieke winkel zetten. Een stappenplan om daar via social media op in te springen. |
Whitepapers
» De staat van de Europese consument
» De groeipotentie van online boodschappen
» Toekomstperspectief voor af te stoten Blokker-locaties
» Algemene verordening gegevensbescherming: wat moet u weten?
» De vier succesfactoren van een digitale retailtransformatie
» Nieuwe topman wil Bruna 'weerbaarder maken'
» Amazon-bestelling in twee minuten af te halen
» Toys’R’Us keert even terug op Times Square
» Bouw van Forum Rotterdam kan eindelijk van start
» ‘Pop-up passage’ opent op Amsterdam Centraal
Events
7 sep - Retail & Brands Festival
19 sep - Krimp zonder kramp in retail
12 okt - Human capital in retail
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
Laden...
Laden...
© 2025