Hier laat Anna+Nina haar sieraden (en meer) zien 

 
Image
 
Image
 

Zo stoomt Wibra zich klaar voor de toekomst

Wibra timmert al zestig jaar in stilte aan de weg. De discountformule gedijt goed in die luwte, is gezond en maakt winst. Maar is dat ook genoeg voor de toekomst? Voor een antwoord op die vraag neemt Wibra de aankomende jaren zijn concept en strategie onder de loep. “De wereld is aan het veranderen, en wij moeten mee”, legt ceo Bas Duijsens uit.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Hier laat Anna+Nina haar sieraden (en meer) zien
 

Hier laat Anna+Nina haar sieraden (en meer) zien

 

Na het openen van drie winkels in Amsterdam vond sieradenmerk Anna+Nina het tijd om een kijkje over de grens te nemen. Dit jaar opende het merk de eerste Belgische vestiging in Antwerpen.

Hoe robots een handje helpen bij Decathlon
 

Hoe robots een handje helpen bij Decathlon

 

Je ziet ze steeds meer, robots in distributiecentra. Maar ook in winkels kunnen ze een handje helpen. Decathlon laat dat zien in Rusland. 

RetailTrends 12: Luxespecial met Schaap en Citroen, The Society Shop en mevrouw Prada
 

RetailTrends 12: Luxespecial met Schaap en Citroen, The Society Shop en mevrouw Prada

 

In de luxespecial: een groot interview met Schaap en Citroen-ceo Mark van Nieuwkerk, het nieuwe concept van Chanel, exportluxe van Filling Pieces, Grönefeld en Frenken, een profiel van Miuccia Prada en de retaillessen van Hans Beer (The Society Shop).

Blockchain: geen toverformule, maar onmisbaar in foodretail
 

Blockchain: geen toverformule, maar onmisbaar in foodretail

 

Draagt blockchain bij aan duurzaam ondernemen in foodretail? En waar zit dat voordeel dan vooral? Het is een van de belangrijke vragen waarin IBM Foodtrust zich vastbijt. “In een veilige supplychain die voedselverspilling tegengaat, draait alles om transparantie.”

Advertorial

Workshop: Aan de slag met Artificial Intelligence in retail
 

Workshop: Aan de slag met Artificial Intelligence in retail

 

Vooruitstrevende winkeliers kijken verder dan vandaag en zetten kunstmatige intelligentie in om ook in de toekomst succesvol te zijn. Benieuwd wat AI voor jouw organisatie kan betekenen? Dat leer je in deze workshop op 23 januari.

Advertorial

Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'
 

Verpakkingstrendtour Tokio: 'Te mooi om uit te pakken'

 

Verpakkingen vormen een intrigerend onderdeel van de Japanse consumptiecultuur. Verpakken is een kunst op zich. Producten worden met de grootste zorg en aandacht ingepakt. Alsof je een cadeautje voor de keizer koopt. Het is haast zonde om uit te pakken… 

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» BrandzTop 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

» Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait 

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» 'Winkels Saturn en MediaMarkt moeten kleiner worden'

» Wehkamp werkt samen met Cookinglife

» Hermès stelt kwaliteit voorop, ondanks snelle groei

» Jongere bestelt graag uit buitenland, ondanks milieu

» Sluiten van Hudson's Bay kost meer dan 200 miljoen euro

Events save the date

Stores That Wow  11 februari 2020

Next Gen Retail in Berlijn 2&3 april 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Retail & Brands Festival 10 september

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.