Image
Zo versterkt IKEA met technologie zijn identiteit
 

Zo versterkt IKEA met technologie zijn identiteit

 

IKEA heeft al 75 jaar lang het doel om het alledaagse leven van zijn klant beter te maken. Dat doet het naar eigen zeggen op een simpele, verantwoorde en bescheiden maar daadkrachtige manier. Doordat technologie een steeds belangrijkere rol gaat spelen, is het nog belangrijker om verbonden te blijven met de identiteit van het bedrijf. Dat stelt Barbara Martin Coppola, chief digital officer van Ingka Group, de strategische partner van IKEA, in haar presentatie op het World Retail Congres.

De gekleurde collectie van Stone Island komt hier prima tot zijn recht
 

De gekleurde collectie van Stone Island komt hier prima tot zijn recht

 

Stone Island in Milaan is verhuisd. Middenin de Italiaanse shoppingstad opende het merk zijn nieuwe flagshipstore met twee verdiepingen. Sta je voor het pand, dan vallen de grote raampartijen direct op. Ze dienen uitstekend als etalage voor de felgekleurde jassen van het merk. 

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Appdate: Deze merken zetten in op gepersonaliseerde content
 

Appdate: Deze merken zetten in op gepersonaliseerde content

 

RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie apps die meer dan de moeite waard zijn. Deze week apps van Yoox Net-a-Porter, Noppies en News UK.

Zo word je een echte customer journey-goeroe
 

Zo word je een echte customer journey-goeroe

 

De eindeloze hoeveelheid mogelijkheden die consumenten vandaag de dag hebben om online te shoppen, maakt de concurrentie onder webwinkeliers groot en de verwachtingen hoog. Annette Verdouw geeft aan de hand van een nieuw onderzoek een aantal handvatten om de online klantreis zo gestroomlijnd mogelijk te maken.

 
Image
 
 
Image
 

Advertorial

Video: ontdek de paskamer van de toekomst
 

Video: ontdek de paskamer van de toekomst

 

De fysieke winkel is springlevend en biedt mooie kansen om je klant een onvergetelijke beleving te bezorgen. De VIP Fitting Room is alvast één onderdeel van een unieke Customer Experience. Benieuwd? Lees hoe deze innovatieve paskamer een stapje verder gaat. Retail 2020, here we come!

Advertorial

Optimaliseer je assortiment op basis van data
 

Optimaliseer je assortiment op basis van data

 

Ontdek in deze whitepaper alle stappen van assortimentsoptimalisatie en enkele praktijkvoorbeelden van bedrijven die je voorgingen in dit proces. Het is tijd om afscheid te nemen van jouw losstaande Excelbestanden en volledig inzicht te krijgen in alle data uit jouw organisatie.

 
Image
 
Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Bank twijfelde aan vertrouwensrelatie met Miller & Monroe

» 'Eigenaar The Body Shop koopt Avon'

» Supermarktketen Spar groeit hard, vooral in Nederland

» Wegwerpplastic verboden vanaf 2021

» Omzet van MediaMarkt-eigenaar daalt licht

Events save the date

Changemakers in Retail 23 mei 2019

Next Gen Retail à Paris 4 & 5 juli 2019

Retail & Brands Festival 12 september 2019

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.