Image
Bol.com: 'Je wilt dat klanten betrokken zijn bij jouw merk'
 

Bol.com: 'Je wilt dat klanten betrokken zijn bij jouw merk'

 

Bol.com groeide binnen twintig jaar uit tot de grootste webwinkel van ons land. Het platform biedt zo’n 21 miljoen artikelen aan, werkt met meer dan twintigduizend verkooppartners samen en bedient tien miljoen klanten verspreid over Nederland en België. Met zo’n uitgebreid klantenbestand is loyaliteit volgens de webwinkel in toenemende mate van belang.

Binnenkijken bij 's werelds bekendste Apple Store
 

Binnenkijken bij 's werelds bekendste Apple Store

 

's Werelds bekendste Apple Store, die aan Fifth Avenue in New York, is na een jarenlange verbouwing weer opengegaan. Wie via de glazen kubus afdaalt, komt in een store terecht die bijna twee keer zo groot is geworden.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Om gek van te worden die rázendsnelle veranderingen
 

Om gek van te worden die rázendsnelle veranderingen

 

Koop je vandaag een fraai sukje software voor je winkelnering, lees je een dag later dat er een nóg fraaier stukje software op de markt komt. Om gek van te worden, vindt columnist Hans Verstraaten. 

De week in vijf supermarktberichten
 

De week in vijf supermarktberichten

 

Gepeperde meningen, rake observaties, niet te missen innovaties, opvallende onderzoeken. RetailTrends tipt wekelijks uitingen op de sociale kanalen, buitenlandse nieuwssites en andere media die een beeld geven van wat zich zoal buiten onze landsgrenzen heeft afgespeeld. Met vandaag: de week in vijf supermarktberichten.

Advertorial

Hoe Edge Computing retailers helpt kosten te besparen
 

Hoe Edge Computing retailers helpt kosten te besparen

 

Supermarktketen Delhaize had verschillende servers voor kassa’s, zelfscanners, vriezers en de slagbomen op parkeerterreinen. Er was een totaal versnipperd IT-landschap ontstaan. "Dat werkte niet meer voor ons", zegt Rolf vanden Eynde. Hij is hoofd IT-infrastructuur innovatie bij de grootste supermarkt.

Albert Heijn, Zalando en Picnic op What's Next in Retail Tech
 

Albert Heijn, Zalando en Picnic op What's Next in Retail Tech

 

What's Next in Retail Tech brengt je op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen, reikt handvatten aan hoe je technologie inzet voor nieuwe manieren om klanten te binden en biedt een inkijkje in de dag van overmorgen.

Advertorial

One stop voor retail-drukwerk
 

One stop voor retail-drukwerk

 

Koninklijke drukkerij Em. de Jong biedt een totaalconcept  op het gebied van drukwerk. Van razendsnel digitaal drukwerk zoals gepersonaliseerde mailings, vellen offset drukwerk zoals schapkaarten en raamposters tot rotatie-offset drukwerk voor huis-aan-huisfolders.  

Advertorial

APL Logistics maakt de wereld kleiner en biedt houvast
 

APL Logistics maakt de wereld kleiner en biedt houvast

 

Waar retailers vroeger op basis van ervaring bulkzendingen per seizoen bestelden waarmee ze de markt overspoelden, draait nu alles om lastminute-demand. Maatwerk dus. Dat begint met smart IT en razend slimme logistiek.

Image

Whitepapers

» Last-mile delivery challenge

 

» Brandz Top 30 meest waardevolle Nederlandse merken

 

»  Datagedreven besluitvorming dankzij advanced analytics

 

» Shopper-first retailing

 

» Omzet ligt voor het oprapen als je aan de juiste knoppen draait

   

» Meer whitepapers

 
Image
 
Open het magazine
Image
 
Image
 

» Merkhouder Miller & Monroe ook failliet, Witteveen niet

» Miss Etam als Miss E. naar Duitsland

» McDonald's test burgers van Beyond Meat

» Omzet Gamma en Karwei stabiel, online flinke groei

» Hudson's Bay sluit webshop, focus in laatste fase op winkels

Events save the date

What's Next in Retail Tech 5 november 2019

Stores That Wow11 februari 2020

Catch the Shopper 23 april 2020

Changemakers in Retail 28 mei 2020

Image
Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.