Binnenkijken bij kunst- en cadeauwinkel Kyldo in Amstelveen

Image
Zo wil Uniqlo 'het meest geliefde merk' van Nederland worden
 

Zo wil Uniqlo 'het meest geliefde merk' van Nederland worden

 

Kledingmerk Uniqlo opent deze donderdag de deuren van zijn tweede Nederlandse vestiging, in Den Haag. Wat is de huidige stand van zaken bij het Japanse bedrijf en hoe wil de keten ons land veroveren? Een gesprek met Kaman Leung, coo Benelux. 

Wat lokaal adverteren op mobiel betekent voor jouw onderneming
 

Wat lokaal adverteren op mobiel betekent voor jouw onderneming

 

Mobiele advertenties die gebaseerd zijn op de locatie van de consument hebben meer effect dan je denkt. Als een klant op basis van zo'n advertentie naar de winkel of webshop gaat, is de kans 66 procent dat hij of zij daar iets koopt. Bekijk alle voordelen van lokaal adverteren in deze infographic.

Startup van de maand: Reflower
 

Startup van de maand: Reflower

 

Een verse bos bloemen houdt het maximaal twee weken vol op de keukentafel. Eigenlijk zonde, want om tot een boeket te komen hebben alle bloemen een lange reis achter de rug. Dat kan duurzamer, vindt Ellyne Bierman. Ze richtte begin dit jaar Reflower op, een bibliotheek voor natuurgetrouwe boeketten van kunstbloemen. 

Image

Binnenkijken bij kunst- en cadeauwinkel Kyldo in Amstelveen

Stadshart Amstelveen is een luxe kunst- en cadeauwinkel rijker. Het gaat om een vestiging van Kyldo, dat nu zes winkels heeft.

Alternatieve tekst

Advertorial

Vier manieren om bij te blijven in de retail
 

Vier manieren om bij te blijven in de retail

 

De verandering in koopgedrag van consumenten is en blijft een uitdaging voor de retail branche. Enerzijds komt er steeds meer kennis over het gedrag van de klanten en hoe je daar efficiënt op kan inspelen en aan de andere kant leveren die ontwikkelingen steeds meer manieren op om alle verschillende klantbehoeftes 24/7 te bedienen.

Service

Terugkijken: Hoe kun je je groei weer aanwakkeren in een tijd van digitale disruptie?
 

Terugkijken: Hoe kun je je groei weer aanwakkeren in een tijd van digitale disruptie?

 

Hoe kun je je groei aanwakkeren in een tijd van digitale disruptie? Die vraag staat centraal in dit webinar van de Amerikaan Steve Dennis. Hij werkte jarenlang bij warenhuisgigant Sears en adviseert nu retailers op het gebied van groei en innovatie.

Image

In het septembernummer van RetailTrends:

 
Image
 
Sander van der Laan
 
Image
 
Holland & Barrett
 
Image
 
Open het magazine
 
Image
 

» Esprit trekt stekker uit activiteiten in Azië

» Beerwulf benoemt Krijn Jansen tot cco

» Skins Cosmetics breidt franchisebestand niet verder uit

» Amazon verdrievoudigt Nederlands aanbod

» Spar University bezorgt met robot op campus

Events save the date

Changemakers in Retail - 7 oktober

What's Next in Retail Tech - 12 november

Stores That Wow 2021 - 9 februari

Fans Love Brands - 8 april

Next Gen Retail in Berlijn - 22 april

Facebook Twitter YouTube LinkedIn

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

E-mailadres - info@retailtrends.nl


Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.