Consumenten laten zich bij hun productkeuze nog vaak leiden door de prijs. Dat gaat veranderen, stelt data-expert Viktor-Mayer Schönberger in het juninummer van RetailTrends. Data zorgen straks voor perfecte productmatches en de retailer wordt een intermediair. Hoe te overleven in deze data-economie? Drie mogelijke routes.
Drie verdiepingen, drie aparte 'belevingen'. Zo laat de winkel van Oallery in de Amsterdamse Nieuwe Spiegelstraat zich in een notendop omschrijven. Klanten vinden er een mix van kleding van verschillende labels en opvallende kunstcreaties.
Het Retail & Brands Festival is een event van RetailTrends Media en CuriousYou vol inspiratie, kennis delen, muziek, lekker eten en echte gesprekken. De derde editie wordt een bijzondere editie: het festival is helemaal vernieuwd.
De eerste slaaprobot ter wereld, zo noemt Somnox zijn product dat binnenkort door Auping wordt verkocht. De slaaprobot helpt mensen met chronische slaapproblemen met ‘in slaap vallen, in slaap blijven en fris wakker worden’.