Image
Hoe overleef je in de data-economie?
 

Hoe overleef je in de data-economie?

 

Consumenten laten zich bij hun productkeuze nog vaak leiden door de prijs. Dat gaat veranderen, stelt data-expert Viktor-Mayer Schönberger in het juninummer van RetailTrends. Data zorgen straks voor perfecte productmatches en de retailer wordt een intermediair. Hoe te overleven in deze data-economie? Drie mogelijke routes.

De Amsterdamse kunst- en kledinggalerie van Oallery
 

De Amsterdamse kunst- en kledinggalerie van Oallery

 

Drie verdiepingen, drie aparte 'belevingen'. Zo laat de winkel van Oallery in de Amsterdamse Nieuwe Spiegelstraat zich in een notendop omschrijven. Klanten vinden er een mix van kleding van verschillende labels en opvallende kunstcreaties.

 
Image
 
 
Image
 
 
Image
 
Kom naar de derde editie van het Retail & Brands Festival
 

Kom naar de derde editie van het Retail & Brands Festival

 

Het Retail & Brands Festival is een event van RetailTrends Media en CuriousYou vol inspiratie, kennis delen, muziek, lekker eten en echte gesprekken. De derde editie wordt een bijzondere editie: het festival is helemaal vernieuwd.

Hoe de slaaprobot van Auping werkt
 

Hoe de slaaprobot van Auping werkt

 

De eerste slaaprobot ter wereld, zo noemt Somnox zijn product dat binnenkort door Auping wordt verkocht. De slaaprobot helpt mensen met chronische slaapproblemen met ‘in slaap vallen, in slaap blijven en fris wakker worden’.

 
Image
 
 
Image
 
 
Facebook
 
Twitter
 
YouTube
 
LinkedIn
 

RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.