Laden...
Draagt u als merk of retailer bij aan een duurzame toekomst? Stel u zich eens voor hoe de wereld eruit zou zien als we precies wisten hoeveel voeding er geplant, besteld en vervoerd moet worden. De hoeveelheid verspild voedsel zou hierdoor aanzienlijk dalen en het voedsel op uw bord zou verser en van hogere kwaliteit zijn. Tot op heden moeten boeren en de voedingsindustrie vooral vertrouwen op giswerk om beslissingen te nemen over het planten en het doen van aankopen. Als gevolg hiervan wordt tot 45% van de voeding niet gegeten. Met behulp van blockchain-technologie biedt IBM nu een tool die de transparantie en het vertrouwen biedt die nodig zijn om een duurzame toekomst voor iedereen te creëren. Zo draagt u als merk of retailer een steentje bij aan deze toekomst; een toekomst waarin vertrouwen in en transparantie van uw merk en/of bedrijf centraal staan.
Lees meer over uw mogelijkheden voor duurzaamheid >>> Levert u al een sublieme klantenervaring? In een korte evaluatie van slechts 12 vragen (in het Engels) leert u wat uw positie is ten aanzien van klantenervaring, supply chain en winkelervaring. U ontvangt een gepersonaliseerd rapport met de een plan van aanpak om de ervaring van uw klanten nog beter te maken.
Doe hier de korte evaluatie >>> Kunnen klanten u vertrouwen met hun persoonlijke gegevens?
Lees hier meer over het gebruik van data en vertrouwen >>>
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom |
Laden...
Laden...
© 2025