Laden...
Fabrieken inspecteren? Zo opereren C&A en Zeeman
Zijn retailers de nieuwe eventorganisatoren?Experiencemarketing of eventmarketing – hoe je het ook noemen wilt – is een blijvertje, ook onder retailers. Twaalf voorbeelden. |
RetailTrends 7/8: Retailzombies, Joe Pine en de flowerpower van BloomonFlowerpower, dat bezit Bloomon wel. De Hollandse bloemenbezorgdienst wil een wereldmerk worden en de truttigheid uit de vazen halen. |
Nieuw middagevent: Krimp zonder kramp in retailDe Retailagenda roept op om twintig procent van de winkelmeters uit de markt te nemen. Kan dat eigenlijk wel? Zo ja, hoe? |
Zet jezelf centraal en de klant vooropRetailers hebben steeds vaker een customer journey op papier staan. Veel verder dan dat komt het vaak niet, stelt Marc Dijk. |
De week in vijf analysesWaarom de overname van Bonobos door Walmart te weinig aandacht krijgt en hoe Sears zijn onttroning probeert tegen te houden komen voorbij in dit wekelijkse overzicht uit het buitenland. |
Advertorial: Kijk binnen in de Perry Sport-flagshipstoreNa een woelig 2016 is Perry Sport weer helemaal in de running. |
Whitepapers
» Toekomstperspectief voor af te stoten Blokker-locaties
» Algemene verordening gegevensbescherming: wat moet u weten?
» De vier succesfactoren van een digitale retailtransformatie
» Randstad Koopstromenonderzoek 2016
» ‘Coop was medebieder op Emté’
» HAL vergroot aandeel in Coolblue
» 'Holland & Barrett-koper wil een miljard lenen'
» Suitsupply ook van start in Zweden
» ‘Sligro heeft te weinig verstand van supermarkten’
Events
7 sep - Retail & Brands Festival
19 sep - Krimp zonder kramp in retail
RetailTrends Media - Lindelaan 8, 6721 VC Bennekom
Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik hier om u af te melden.
Laden...
Laden...
© 2025