Een leider die goed kan luisteren, neemt weerstanden weg, brengt focus aan in gesprekken en creëert een klimaat waarin mensen zich uitspreken en elkaar beter begrijpen
Een leider die goed kan luisteren, neemt weerstanden weg, brengt focus aan in gesprekken en creëert een klimaat waarin mensen zich uitspreken en elkaar beter begrijpen. Maar hoe doet u dat op een goede manier? Wanneer gebruikt u welke luistertechniek? En hoe gaat u om met emoties en onbewuste vooroordelen? Van aanhoren naar écht luisteren Tijdens de masterclass De kunst van het luisteren leert u luistermethodes en technieken waarmee u verschillende opvattingen verbindt en de resultaten van uw team positief beïnvloedt. |
|
|
| | Op het programma 10 februari: |
|
|
| | De masterclass biedt u: ✓ Luistermethodes: introspectief, oordeeluitstellend, inlevend en dialoogbevorderend ✓ Luistertechnieken: ongeduld beteugelen, gericht doorvragen, selectief luisteren afleren ✓ Een praktisch ‘how-to’-programma met veel tips, tricks en voorbeeldsituaties |
|
|
| | Masterclass: De kunst van het luisteren Datum:10 februari 2025, 09.00 - 16.30 uur Locatie: Van der Valk, Utrecht Tip: Ook voor artsen en zorgverleners die samen met de patiënt/cliënt beter willen beslissen (ABAN geaccrediteerd). |
|
|
| | Met vriendelijke groet, Hellen Dankers Programmaontwikkelaar De Academie |
|
|
| | |
|
|